معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت قم گفت: تا کنون دو هزار واحد صنفی بازرسی شده و پرونده‌های تخلفی حدود ۱۹۰ میلیون تومان برای آن‌ها تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، پروان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت قم شب گذشته  با اذعان به اینکه این گروه‌های دو نفره توان پوشش کامل شهر را ندارند گفت: این گروه‌ها با همکاری بسیج اصناف و اتاق اصناف و سازمان صمت تشکیل شده اند.

پروان با اشاره به آغاز بازرسی‌های بیشتر این گروه‌ها از ۲۴ آبان امسال یعنی آغاز سهمیه بندی بنزین افزود: تا کنون دو هزار واحد صنفی بازرسی شده و پرونده‌های تخلفی حدود ۱۹۰ میلیون تومان برای آن‌ها تشکیل شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت قم در عین حال از ثبات نسبی قیمت کالا‌های اساسی سخن گفت و افزود: ۲۵ قلم کالای اساسی شامل برنج، حبوبات، لبنیات و امثال آن افزایش قیمتی نداشته است.

پروان تصریح کرد: بیشترین حجم تخلف در زمینه میوه و تره بار، و خدمات دوگانه سوز کردن خودرو‌ها بوده است.

نیرومند معاون اجرایی ادره کل تعزیرات حکومتی استان قم هم در ارتباط تلفنی با این برنامه  عنوان کرد: گران فروشی و درج نکردن قیمت مهمترین تخلفاتی است که در گشت‌های مشترک تیم‌های بازرسی از ۲۴ آبان مشاهده شده است.

او در خصوص نحوه برخورد با متخلفان گفت: به جز جرایم نقدی، تعطیلی واحدها، قطع خدمات دولتی و اعلام تخلفات به مردم با نصب پارچه نوشته درب مغارزه از دیگر جرائم در نظر گرفته شده برای متخلفان است.

نیرومند از بررسی تشدید مجازات‌ها نیز در سازمان تعزیرات حکومتی کشور خبر داد.

انتهای پیام/ح

بازرسی از دو هزار واحد صنفی در قم

برچسب ها: صنعت ، نظارت و بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار