رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: ۳۰ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و لرستان کشف شد.

سرهنگ علی عسکری،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و انتقال مواد مخدر مشخص شد فردی در امر حمل و انتقال مواد مخدر فعالیت داشته و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از عناصر قاچاقچی شرق کشور تهیه کرده و به وسیله یک دستگاه پیکان وانت قصد انتقال آن را به مرکز کشور دارد.

او افزود: بلافاصله پس از انجام اقدامات اطلاعاتی زمان دقیق حرکت پیکان وانت مشخص شد و موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان اعلام و ماموران با استقرار در محور‌های ورودی استان در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی و در محور ورودی شهرستان الشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ عسکری با اشاره به توقیف و دستگیری راننده خودروی دیگری که وظیفه همراهی متهم را به عهده داشت، گفت: در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده در قسمت کفی پیکان وانت مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف و راننده هر ۲ خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان گفت: پلیس در عرصه مبارزه با سوداگران مرگ شب و روز نمی‌شناسد و بحمدالله با تلاش‌های شبانه روزی ماموران، کشفیات خوبی رقم خورده و از ورود مواد مخدر به استان البرز پیشگیری می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.