فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با استان‌های گلستان، یزد، کرمان و تهران بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۰۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

کشف بیش از ۶۰۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز طی رصد اطلاعاتی در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند که تعدادی از سوداگران مرگ مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های شرقی کشور تهیه کرده و در حال انتقال آن‌ها به استان‌های مرکزی کشور و هدایت آن‌ها به استان‌های تهران و البرز هستند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های گلستان، یزد، کرمان و تهران بزرگ اطلاع داده شد و در ادامه با پشتیبانی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های نامبرده، با اعزام به محور‌های اعلام شده و نظارت بر خودرو‌های عبوری، طی ۲۴ ساعت گذشته و در ۶ عملیات جداگانه، تعداد ۶ دستگاه خودرو پژو و سمند حامل مواد مخدر را توقیف و ۸ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سردار محمدیان گفت: در بازرسی از خودروها، ۶۰۲ کیلو و ۱۵۰ گرم مواد مخدر شامل ۳۷۹ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک و ۲۲۳ کیلو حشیش کشف شد.

او در افزود: پلیس البرز با انجام اقدامات پیشگیرانه از ورود مواد مخدر به استان جلوگیری می‌کند و این موضوع نقش به سزایی در کاهش جرایم مربوط به مواد مخدر دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.