فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲۰۸ کیلو و ۵۳۵ گرم تریاک و حشیش در البرز خبر داد.

کشف بیش از ۲۰۸ کیلو گرم مواد افیونی در استان البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، ۲ نفر ساکن شهرستان فردیس و دارای سابقه کیفری متعدد، در امر خرید و فروش مواد مخدر در سطح وسیع فعالیت دارند

سردار محمدیان افزود: با انجام اقدامات گسترده پلیسی، محرز شد که نامبردگان مقدار قابل توجهی مواد مخدر از شرق کشور تهیه و با همدستی ۲ نفر دیگر درصدد انتقال مواد از استان‌های همجوار به استان البرز هستند.

فرمانده انتظامی  البرز گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس به محور ماهدشت اعزام و نامبردگان را با ۴ دستگاه خودرو در حال حرکت در محور ماهدشت-فردیس مشاهده کردند.

او افزود: خودرو‌ها بلافاصله تحت تعقیب نامحسوس ماموران قرار گرفت، تا این که در یک موقعیت مناسب موفق به توقف یک دستگاه خودرو وانت متعلق به قاچاقچیان شده و در بازرسی از خودرو، ۹۸ کیلو و ۲۸۰ گرم تریاک کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

سردار محمدیان گفت: یک دستگاه خودرو سمند نیز که در یکی از میدان‌های اصلی شهر کرج در حال تردد بود با سرعت عمل ماموران متوقف و ۹۸ کیلو و ۷۵۵ گرم تریاک که در صندلی عقب خودرو جاساز شده بود، کشف و یک نفر دستگیر و به همراه مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در ادامه این عملیات، منزل یکی از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در فردیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل وی شده و در بازرسی از آن جا ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر، یک دستگاه کارتخوان، یک دستگاه ترازوی دیجیتال و یک عدد وافور کشف شد.

سردار محمدیان  با بیان این که متهم به همراه راننده خودرو پراید که اسکورت محموله قاچاق را بر عهده داشت دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۲۰۸ کیلو و ۵۳۵ گرم ماده مخدر شامل ۱۹۷ کیلو و ۳۵ گرم تریاک و ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف، ۴ متهم دستگیر و تعداد ۴ دستگاه خودرو توقیف و برای ادامه تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس منتقل شدند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.