مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان عصر امروز در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان گفت: شبکه شاد اقدامی ماندگار در نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست شورای معاونین در زمینه بررسی و تحلیل فرصت‌ها و تهدید ات شبکه شاد گفت: این شبکه در مرحله تکوین است و در آینده‌ای نزدیک می‌تواند بسیاری از مشکلات آموزشی و پرورشی دانش آموزان و مدارس را در شرایط خاص از طریق این شبکه مدیریت کرد.

او با بیان اینکه آموزش حضوری توسط معلم هیچ جایگزینی ندارد افزود: تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی را در آموزش و پرورش ایجادکرده و روند تعلیم و تربیت دانش آموزان به اشکال مختلف در استان پیگیری می‌شود.

اسکندری نسب از شبکه شاد به عنوان فرصتی طلای برای آموزش و پرورش در شرایط خاص نام برد و بر پایش و اطلاع رسانی مشکلات موجود در راستای رفع این مشکلات توسط اولیا، دانش آموزان و همکاران فرهنگی تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از عضویت بیش از ۸۷ درصد مدیران مدارس استان در شبکه شاد خبر داد و بر عضویت ۱۰۰ درصدی مدیران در این شبکه تاکید کرد.

او گفت: پوشش ۱۰۰ درصدی دانش آموزان با استفاده از آموزش مجازی، برنامه‌های تلویزیونی و تهیه درسنامه‌های آموزشی برای دانش آموزانی که به اینتر نت دسترسی ندارند مهمترین دغدغه ما در شرایط فعالی است.

اسکندری نسب تصریح کرد: استفاده از روش‌های مختلف در راستای تسهیل روند یادگیری به صورت استانی، منطقه‌ای و محلی و مدرسه‌ای در دستور کار ماست و تلاش می‌کنیم تمامی دانش آموزان استان با استفاده از روش‌های مختلف تحت پوشش آموزشی قرار گیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.