سونی از حضور در مراسم Brazil Game Show 2020 خودداری خواهد کرد

شرکت سونی اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، در مراسم Brazil Game Show امسال شرکت نخواهد کرد.

سونی از حضور در مراسم Brazil Game Show 2020 خودداری خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث لغو شدن بسیاری از مراسمات بزرگ و مهم در تمامی زمینه‌ها شده است. شیوع کرونا به دنیای بازی‌های رایانه‌ای نیز رحم نکرد و این ویروس باعث شد تا مراسم E3 امسال لغو شود و به این ترتیب معرفی نسل بعدی کنسول‌ها تا زمانی نا مشخص به تاخیر افتاد؛ اما ظاهرا شرکت سونی قصد دارد از حضور در کلیه مراسمات خودداری کند و این شرکت به تازگی اعلام کرده است که در مراسم برزیل امسال حضور نخواهد یافت.

این خبر به وسیله یک توییت از سوی سونی منتشر شد و بر اساس توییت شرکت سونی، این شرکت تصمیم گرفته است در مراسم سال ۲۰۲۰ برزیل شرکت نکند. علاوه بر این سونی در توییت خود از طرفدارانش در برزیل عذر خواهی کرده است و علت عدم حضور خود را مشخص نبودن وضعیت کرونا تا ماه اکتبر اعلام کرد.

سونی از حضور در مراسم Brazil Game Show 2020 خودداری خواهد کرد

به این ترتیب سونی یکی دیگر از مراسماتی که به آن دعوت شده بود را رد کرد مراسم Brazil Game Show 2020 نیز مانند مراسمات GDC، PAX East و E3 به احتمال بسیار بالا لغو خواهد شد. این خبر برای بسیاری از گیمرها ناراحت کننده خواهد بود چرا که در این مراسم ممکن بود سونی درباره کنسول بعدی خود و یا عناوین ساخته شده برای کنسول PS4 حرف بزند اما با تصمیمات جدید گرفته شده این شرکت، گیمرها تا زمانی نامشخص باید منتظر بمانند.


بیشتر بخوانید: ویروس کرونا باعث انتشار زود هنگام اطلاعات نسل بعدی کنسول‌ها شد


از طرفی هم شرکت سونی اعلام کرده است که کنسول PS5 قرار است در تعطیلات سال جاری معرفی و عرضه شود اما با توجه به متغییر بودن تصمیمات سونی، امکان تغییر این تاریخ نیز وجود خواهد داشت و گیمرها نباید به طور قطعی روی این تاریخ حساب کنند. همچنین به احتمال بسیار زیاد مراسم معرفی نسل بعدی کنسول‌های سونی به صورت آنلاین خواهد بود و سونی مراسم فیزیکی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار