فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهداد گفت: منازل سیل زده روستای امیرآباد، شهداد به همت گروه جهادی وبسیج دانشجویی تخیله ولایه روبی شد.

محمد زهیر حسینی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهداد درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، درخصوص سیلاب شهداد گفت: برای ما اولویت در حوزه امداد رسانی تخلیه آب از منازل، لایروبی و ضد عفونی کردن بود که به همت بسیج دانشجویی، گروه‌های جهادی منطقه شهداد، اهالی دهستان تکاب و ... با حضور نیرو‌ها درمنطقه، شروع به تخلیه آب از منازل کردند و امروز پس از چند روز خانه‌ها کاملا تخلیه، لایروبی، شستشوی فرش‌ها و ضد عفونی نیز صورت گرفت.

او افزود: علاوه بر تخلیه منازل، ضدعفونی منازل سیل زده و منازل مسکونی که سیل وارد آن‌ها نشده بود به همت گروه جهادی وبسیج دانشجویی انجام شد.

حسینی پور بااشاره به مسیر‌های کوچه‌های روستای امیر آباد که در اثر سیل خسارت به زیر ساخت آن‌ها وارد شده بود بیان کرد: با هماهنگی با مسئولین سپاه در شهرستان و استان، یک دستگاه بیل بکهو کار کوچه‌ها را آغاز کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهداد تصریح کرد: کوچه‌ها، حیاط منازل که در اثر سیل مملو از آب بودند با هماهنگی انجام شده به سپاه ثارالله کرمان جهت تخلیه آب اضافی محل زندگی مردم جمع، و به خارج از روستا منتقل شد.

او درپایان از همه اهالی، گروه‌های جهادی در روستا‌های تکاب و شهداد، گروه جهادی سطح استان که در بخش حاضر شدند و ارگان‌هایی که با مجموعه بسیج در شهداد همکاری داشتند و همه افراد فعال که در حوزه مدیریت پس از سیلاب حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار