فرماندار کاشمر گفت: وظیفه ما به عنوان مجری قانون انتخابات، صیانت از آرا مردم به عنوان حق الناس بوده که محقق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندار کاشمر در مراسم اهدای اعتبارنامه حجت الاسلام نیک بین منتخب محترم مردم شهرستان‌های کاشمر خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری گفت: براساس قانون و طبق وظایف هیات اجرایی انتخابات، ۴۸ ساعت پس از اعلام صحت انتخابات توسط شورای نگهبان و پس از جلسه هیات اجرایی و نظارت اعتبار نامه نامزد منتخب تایید امضا و تحویل می‌شود.

او افزود: وظیفه ما به عنوان مجری قانون انتخابات، رعایت اصل بی طرفی قانون مداری و صیانت از حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان و صیانت از آرا مردم به عنوان حق الناس بوده که محقق شد و گواه این مدعا برگزاری انتخابات بدون هیچ مشکلی و تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان می‌باشد.

فرماندار کاشمر ادامه داد: قانون انتخابات دارای نقایصی است که باید مرتفع شود و امیدواریم در مجلس یازدهم قانون جامع انتخابات مورد توجه و تصویب نمایندگان مجلس قرار گیرد.

ساقی با بیان اینکه اختلاف نظر‌ها امری بدیهی است بیان کرد: سعی و تلاشمان این بوده تا در کنار اختلاف نظر‌ها با گفتگو و همدلی همه ارکان حاکمیتی در شهرستان به منظور خدمت به مردم گام برداریم.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه سال ۹۹، سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده تاکید کرد: قطعا امسال با توجه به نامگذاری معظم له و تاکیدات دولت و رویکرد و تاکیدات استاندارخراسان رضوی در حوزه اقتصاد مقاومتی قطعا نیاز به کار و تلاش زیاد است.

ساقی اظهار کرد: قوانین مزاحم در حوزه تولید در استان تدوین شده و این مهم نیازمند توجه و اصلاح توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌باشد.
 
او با بیان اینکه فضای عمومی شهرستان رضایت بخش است و همه ارکان حاکمیت سعی نمودند در این فضا خدمت نمایند تصریح کرد: در حوزه اجرا هر گونه اطلاعات را در اختیار منتخب مردم قرار خواهیم داد تا بتوانیم توسعه و پیشرفت شهرستان را در بخش‌هایی که دارای ظرفیت و پتانسیل بالا ونیازمند توجه بیشتر است با همفکری و پیگیری منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه پروژه‌های اولویت دار و نیمه تمام در شهرستان سطح بندی شده گفت: قطعه دوم کاشمر به شادمهر تعیین پیمانکار و تجهیز کارگاه آن درحال انجام و در زمینه بادامستان‌های کوهسرخ اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

او افزود: در زمینه ظرفیت گردشگری و زیارت با توجه به پتانسیل‌های بالقوه شهرستان، نیازمند توجه و کار بیشتر برای فراهم نمودن زیر ساخت‌های لازم در این حوزه می‌باشد.
 
انتهای پیام //م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.