اگر به تعبیر خواب‌های خود علاقه دارید با ما در این مطلب همراه شوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب ما شب ها خواب هایی می بینیم که هنگام صبح و بیداری بسیار فکرمان مشغول معنای نهفته در آن می شود تا از تعبیرش سردربیاوریم. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم  با بسته تعبیر خواب ما همراه شوید.


عروسی

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی
اگر درخواب عروسی را با چنگ و نای بیند، دلیل مصیبت است.

تعبیر خواب به روایت جابرمغربی
اگر زنی بیند که عروس شده او را پیش شوهر می‌بردند، دلیل است که آخر او باشد.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
دیدن عروسی در خواب‌ها به هیچ وجه خوب نیست. تمام معبران عروسی را عزا دانسته اند و عروس را بلا و فتنه و آفت و مصیبت. تنها یک مورد بد نیست که عروس را به نام و مشخصات بشناسید تازه در این مورد هم تردید فراوان وجود دارد و شرایطی است که توضیح آن وقت می‌گیرد و بیشتر ایجاد تردید می‌کند. اگر کسی در خواب ببیند که داماد شده و نداند عروس کیست و چه نامیده می‌شود به هیچ وجه خوب نیست، چون معبران نوشته اند پایان عمر چنین کسی نزدیک است. زن نیز اگر چنین خوابی ببیند و نداند داماد کیست و چه کسی شوهر کرده حکم همین است.


عاقد

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
دیدن عاقد در خواب میمون و مبارک نیست زیرا او کسی است که لطمات و صدمات مهلک به بیننده خواب وارد می‌آورد و مصیبت و بلا می‌آفریند که البته دیدنش در خواب خوب تعبیر نمی‌شود.

اگر ببینید آشنایی از جمله آشنایان شما عاقد شد بیگانه به شما آسیب می‌رساند چه دیدن آشنا به جای بیگانه تصویری است از تمنا و آرزوی ما که ضمیر باطن ما می‌انگارد اگر آن بیگانه آشنا بود به جای دشمنی محبت می‌کرد. به هر حال بیگانه‌ای در کمین شماست یا خودتان این چنین تصور می‌کنید و متوحش هستید. همان طور که در کلمه عروسی نوشته ام اصولا عقد و عروسی دیدن در خواب مبارک نیست و عاقد می‌تواند عامل این ناخشنودی‌ها باشد.

اگر ببینید که بیگانه‌ای عقد می‌کند آشنایی سبب زیان خواهد شد. اگر در خواب ببینید که عاقد زنی را برای شما یا اگر زن بباشید شما را برای مردی عقد می‌کند بجاست که نگران حوادث آینده باشید و چنانچه دیدید عاقد دو نفر دیگر را عقد می‌کند مصیبت شما که بیننده خواب هستید به حداقل می‌رسد. به هر حال دیدن عاقد در خواب خوب نیست.

تعبیر خواب؛ از عاقد و عروسی تا شیرینی و شب


تعبیر خواب شیرینی

تعبیر خواب شیرینی به روایت محمدبن سیرین
دیدن شیرینیها، دلیل شادی و روزی حلال باشد. اگر بیند کسی شیرینی به وی داد، دلیل که راحتی به وی رساند.

تعبیر خواب شیرینی به روایت امام جعفر صادق (ع)
دیدن شیرینی به خواب بر شش وجه بود. اول: مال حلال. دوم: منفعت. سوم: علم و حکمت. چهارم: فرهنگ. پنجم: ثنای نیکو. ششم: کنیزکی خوبروی.

تعبیر خواب؛ از عاقد و عروسی تا شیرینی و شب


تعبیر خواب شجره نامه

تعبیر خواب شجره نامه به روایت آنلی بیتون
۱ ـ دیدن شجرنامة خود در خواب، نشانة آن است که مشکلات خانواده به دوش شما خواهد افتاد. در خارج از حوضة فعالیت‌های خود می‌توانید آسوده باشید.

۲ ـ اگر خواب ببینید دیگران در حال مطالعة شجر نامة خود هستند، علامت آن است که ناچار می‌شوید حق خود را به دیگران واگذار کنید. اگر در خواب ببینید که قسمتی از شجرنامه نیست، نشانة آن است که دوستان را به خاطر تنگدستی آن‌ها نادیده می‌گیرید.

تعبیر خواب؛ از عاقد و عروسی تا شیرینی و شب


شب

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین
اگر در خواب بیند شب تاریک بود، دلیل غم و اندوه بود. اگر روشن بود یا ماهتاب، دلیل خرمی بود.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی
اگر بیند شب تاریک راه می‌رفت، دلیل بر استقامت بود.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
شب باید تاریک باشد، اما هر تاریکی در خواب‌های ما شب نیست. گاه اتفاق می‌افتد که خواب را درون ظلمت می‌یابیم. این تاریکی تعبیر دیگری دارد و تعبیر شب به آن اطلاق نمی‌شود ولی گاه نیز هست که تاریکی را می‌بینیم و از ذهن ما می‌گذرد که شب است در این صورت باید دنبال تعبیر شب بگردیم. در رویا‌های ما شب مجهول و راز است و هر چه تاریکتر و ظلمانی‌تر باشد این راز و مجهول بزرگتر و پیچیده‌تر می‌باشد.

چنانچه در خواب شب ببینیم و مشاهده کنیم که در ظلمت شب راه می‌رویم با مجهول درازی رو به رو می‌شویم که ما را به تکاپو و تلاش بر می‌انگیزد و کوشش هائی در جهت کشف راز و حل مجهول به عمل می‌آوریم ولی اگر شب مهتابی و روشن بود و به علت نور ماه یا چراغ روشن شده و ظلمت طبیعی آن شکسته بود خوابی است نیکو که خبر از فرج بعد از عسرت و تنگی می‌دهد. اگر وامداری در خواب چنین شبی را ببیند که نور ماه آن را شکسته یا ستاره درخشان بر آسمان آنست وام خود را می‌پردازد و همین طور بیمار اگر ببیند در شب تاریک چراغ دارد یا نور ماه بر او تابیده از بیماری شفا حاصل می‌کند.

تعبیر خواب؛ از عاقد و عروسی تا شیرینی و شب

منبع : بیتوته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.