امام جمعه موقت طبس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ پرافتخار ایران پدیده‌ای کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر است که در شئون مختلف حماسه‌آفرینی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام زنجانی امام جمعه موقت طبس و از موسسان سپاه شهرستان طبس در مراسم گرامیداشت دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه گفت: سپاه به عنوان عزت و شرف هر ایرانی، دفاع از حریم آزادی و پختگی،  کسب تجربه در عرصه‌های دشوار انقلاب، کور کننده چشم فتنه‌ها و آرمان مستضعفان و حضور در تمام عرصه‌های خدمت رسانی به مردم و در یک جمله چشم بیدار و حافظ امنیت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها می توان معنا کرد.

او افزود: سپاه از اول انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با گروهک‌ها و منافقین کار خود را شروع کرد و در برهه‌ای از تاریخ در مقابل خشن‌ترین گروه عالم یعنی داعش ایستادگی کرد.

امام جمعه موقت طبس گفت: سپاه در دو سال اخیر به گونه‌ای در مقابل حوادث طبیعی از جمله سیل در چند استان و زلزله و فته‌ها خدمت رسانی کرد .

او تاکید کرد: حتی زمانی که یک هواپیما را ساقط کردند باز هم سپاه و سردار عزیز ما بود که آمد و یه تنه تمام تقصیرات را بر عهده گرفت واین از مظلومیت سپاه است که همچنان ادامه دارد و این مظلومیت و فدا شدن و ایثار تا زمان ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین زنجانی در ادامه با اشاره به خاطراتی از تاسیس سپاه طبس گفت: بنده به عنوان اولین مسئول پرسنلی و اولین روحانی شورای سپاه طبس بودم که اقدام به تشکیل سپاه در شهرستان طبس کردیم و در ابتدا جهت پیگیری امورات سپاه فقط یک موتور یاما‌ها داشتیم که گا‌ها در ماموریت‌ها بی بنزین می‌شد و کلی مشکلات داشتیم.

ضمنا در پایان مراسم تعدادی از مدافعان سلامت، جهادگران اخیر و تعدادی از موسسان سپاه و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.