تجهیز گوشی Galaxy Fold 2 به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

به تازگی اطلاعاتی از نمایشگر گوشی Galaxy Fold 2 در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در گوشی Galaxy Fold 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که اطلاعات جدیدی درباره گوشی تاشو سامسونگ که نسخه‌ای جدید از گوشی Galaxy Fold 2 است در فضای مجازی منتشر می‌شود و تا حدودی نیز می‌توان روی این اطلاعات حساب کرد. آخرین ویژگی منتشر شده از این گوشی به پیشرفت در صفحه نمایش این گوشی نسبت به نسل قبلی گوشی تاشو مربوط می‌شود و این پیشرفت باعث شده است زیبایی ظاهری گوشی Galaxy Fold 2 نسبت به گذشته چند برابر شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از گوشی Galaxy Fold 2 صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن ۲۲۱۳x۱۶۸۹ و نرخ تازه سازی ۱۲۰۸ هرتز استفاده خواهد کرد، همچنین نمایشگر این گوشی ۷.۵۹ اینچی خواهد بود. علاوه بر این احتمالا دوربین سلفی این گوشی به صورت پانچ در جلوی گوشی قرار گیرد و بریدگی جلوی گوشی جای خود را به یک پانچ خواهد داد. بر اساس اطلاعاتی که از بخش فنی این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است احتمالا سامسونگ از صفحه نمایش تاشو Ultra Thin استفاده کند که از آن در گوشی Galaxy Z Flip از آن استفاده شده بود.

استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در گوشی Galaxy Fold 2

از دیگر اطلاعات منتشر شده از این گوشی می‌توان به وجود یک قلم S-Pen در این گوشی اشاره کرد که تجربه استفاده از این گوشی را به شدت به یک تبلت نزدیک خواهد کرد. این در حالی است که گوشی Fold از یک نمایشگر ۶.۲۳ اینچی استفاده می‌کند که دارای رزولوشن ۸۱۹x۲۲۶۷ بود و از بریدگی برای دوربین جلو بهره می‌برد، به این ترتیب انتظار می‌رود گوشی Galaxy Fold 2 از عملکردی بسیار برتر از نسل قبلی این گوشی برخوردار باشد و پروژه گوشی‌های تاشو سامسونگ به موفقیت برسد.


بیشتر بخوانید: دیده شدن یک دستگاه مرموز ریلمی با پشتیبانی از اینترنت 5G


در حال حاضر شرکت سامسونگ به طور رسمی اطلاعاتی از گوشی مذکور منتشر نکرده است و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی باید تا زمان اعلام رسمی سامسونگ منتظر ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: گوشی هوشمند ، Galaxy Fold 2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار