انتشار اطلاعات و تصاویر Redmi Note 9 در سایت TENAA

به تازگی اطلاعات و تصاویر نسخه معمولی خانواده ردمی نوت ۹ در سایت TENAA منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی اطلاعات جدیدی از یکی از گوشی‌های هوشمند شرکت ردمی منتشر شده است. تقریباً تمام اعضای خانواده ردمی نوت ۹ عرضه شده‌اند و زمان آن رسیده که نسخه معمولی ردمی نوت ۹ نیز بیرون بیاید. طبق فهرست جدید منتشر شده در سایت TENAA، دیگر لازم نیست برای دیدن آن که بیشتر صبر کنیم. همین گوشی در وب سایت صدور گواهینامه 3C چینی نیز ظاهر شده است.

فاش شدن اطلاعات دستگاه جدید ردمی

حال، مانند تمام فهرست‌های TENAA، این قسمت مشخصات اصلی را در کنار جزئیاتی از طراحی ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد طراحی این دستگاه با بقیه گوشی‌های ردمی نوت ۹ در قرارگیری دوربین چهارگانه در پشت مطابقت دارد. صفحه نمایش IPS LCD این گوشی ۶.۵۳ اینچ اندازه دارد و رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است.

انتشار اطلاعات و تصاویر Redmi Note 9 در سایت TENAA

با این حال، به جای اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه، مدل پایه این گوشی در پشت خود دارای چنین سنسوری است. همچنین حفره درون صفحه نمایش برای دوربین جلو در عوض در وسط در گوشه بالا سمت چپ قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: نام محصول جدید ردمی در هند Poco F2 یا Poco X2 Pro نخواهد بود


انتشار اطلاعات و تصاویر Redmi Note 9 در سایت TENAA

به نظر می‌رسد طراحی دوربین این دستگاه شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور جلوی ۱۳ مگاپیکسلی است. ولی متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره بقیه دوربین‌ها و تراشه در دست نیست. اعتقاد بر این است که پردازنده این گوشی MediaTek Helio 80 SoC است، اما هنوز این مسئله تایید نشده است. با این حال گفته می‌شود گوشی جدید این شرکت دارای پیکربندی رم ۳/ ۴/ ۶ گیگابایت با حافظه داخلی ۳۲ / ۶۴/ ۱۲۸ گیگابایت است. یک اسلات کارت microSD نیز موجود است.

انتشار اطلاعات و تصاویر Redmi Note 9 در سایت TENAA

این تقریباً همه چیز‌هایی است که می‌توانیم از فهرست منتشر شده در TENAA جمع‌آوری کنیم، اما به نظر می‌رسد مدت زیادی طول نکشد تا ردمی نوت ۹ عرضه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار