نام محصول جدید ردمی در هند Poco F2 یا Poco X2 Pro نخواهد بود

بر اساس مطالب منتشر شده از یک وبینار، نام Redmi K30 Pro در هند Poco F2 یا Poco X2 Pro نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای امروز گوشی‌های هوشمند به سرعت تولید و عرضه می‌شوند به شکلی که ما حتی بعضی مواقع متوجه این مسئله نمی‌شویم. شرکت‌های مختلفی در این زمینه در حال فعالیت هستند که از آن‌ها می‌توان به اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و دیگر موارد اشاره کرد. اکنون به تازگی پس از یک وبینار آنلاین اطلاعاتی از یکی از گوشی‌های هوشمند به دست ما رسید است که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

نام محصول جدید ردمی در هند Poco F2 یا Poco X2 Pro نخواهد بود

اطلاعات جدید از گوشی Redmi K30 Pro در هند

در طی یک وبینار آنلاین با علاقه‌مندان به فناوری و اعضای رسانه، مدیر کل شرکت پوکو هند، Chandolu Manmohan، تأیید کرد که Redmi K30 Pro که اخیراً رونمایی شده است با عنوان Poco F2 یا Poco X2 Pro در هند نخواهد آمد. این تائیدیه جدید پس از گزارشی که هفته گذشته به دست ما رسید، منتشر شده است.  این بدان معناست که گوشی مذکور با عنوان دیگری به بازار بزرگی که در چین وجود دارد می‌رسد.


بیشتر بخوانید: آمار فروش‌ گوشی‌های هوشمند در هند اعلام شد 


نام محصول جدید ردمی در هند Poco F2 یا Poco X2 Pro نخواهد بود

آیا K30 Pro تحت برند پوکو به هند وارد می‌شود

این امر احتمال ورود K30 Pro را به هند تحت برند Poco منتفی نمی‌کند بلکه فقط به این معنی خواهد بود که این دستگاه Poco F2 یا X2 Pro نامیده نخواهد شد. علاوه بر این، Manmohan اظهار داشت که مصرف کنندگان انتظار یک برچسب قیمت ۲۶۵ دلاری برای دستگاهی با تراشه پرچمدار دارند، که این مسئله ممکن است خیلی خوش بینانه باشند، زیرا به سادگی امکان پذیر نیست. در نتیجه به احتمال نسبتا زیاد این دستگاه با قیمتی بالاتر از آن چه کاربران انتظار دارند، عرضه می‌شود که امری کاملا طبیعی است.

جزئیات دیگری که در طول جلسه وب تأیید شده این است که Poco یک جفت هدست بی سیم (TWS) را به بازار هند آورده است، اما جزئیاتی در مورد زمان عرضه این محصول وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.