بیشترین سرقت‌های خرد توسط معتادان صورت می‌گیرد و اعتیاد، زمینه آسیب‌های اجتماعی را فراهم می کند و مدیران برای کاهش آن گام بردارند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حسن رستم زاد،  فرماندار آستارا در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری آستارا گفت: اکنون با توسعه فضای مجازی و گسترش آن در بین سنین مختلف روش های توزیع مواد مخدر نیز تغییر کرده و در این راستا شناسایی، رصد و برخورد با افراد توزیع کننده ضروری است.

او با بیان  این که مقابله با اعتیاد نیازمند برنامه ریزی در حوزه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است،افزود: در این راستا ادارات و سازمان های مردم نهاد باید همکاری کنند.

فرماندار آستارا گفت:همزمان در کنار مبارزه با گسترش مواد مخدر، آگاهی بخشی بیشتر به خانواده ها و جریان سازی جهت بازگو کردن خطرات و آسیب های ناشی از استفاده از مواد، اصلی ترین راه برای مقابله با معضل مواد مخدر است.

حسن رستم زادگفت : ظرفیت های بسیاری در حوزه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی وجود دارد و جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام ملی برای برون رفت از بحران مواد مخدر است.

اوافزود: کشور امروز با مشکلات مختلفی روبرو است و دشمنان و بدخواهان ملت در تلاش هستند تا از هر طریقی به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و سالانه شاهد هزینه های بسیاری برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و اثرات ناشی از آن در کشور هستیم.

فرماندار آستارا اعلام کرد : سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه مقابله با مواد مخدر در شهرستان آستارا انجام شد و در این راستا تلاش های نیروهای انتظامی، امنیتی و نظارتی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.