رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود به اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان در عمل به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نیمه شعبان اشاره کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرهاد شهبازی رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود با اشاره به اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان در عمل به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نیمه شعبان، گفت : امدادگران این نهاد به منظور شرکت در این رزمایش حدود سه میلیون تومان از حقوق فروردین ماه خود را به نیازمندان اختصاص دادند.

او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نیمه ماه شعبان مبنی بر ایجاد یک رزمایش گسترده­ در کشور برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، گفت : این نهاد در عمل به این منویات حکیمانه در آستانه ماه مبارک رمضان رزمایش ملی بخشش ایرانیان را به اجرا درآورده است.

شهبازی افزود: امدادگران کمیته امداد نیز با اختصاص مبلغی از حقوق ماهانه خود به نیازمندان به این رزمایش ملی پیوستند.

او ادامه داد: امدادگران شهرستان جوانرود در طرح ملی بخشش ایرانیان حدود سه میلیون تومان از حقوق فروردین ماه خود را به نیازمندان اهدا کردند.

شهبازی گفت: هم اکنون بیش از ۲۳ امدادگر در کمیته امداد شهرستان جوانرود مشغول خدمت رسانی به بیش از سه هزار و ۳۶۹ خانوار تحت حمایت هستند

توزیع وسایل بهداشتی بین خانوار‌های نیازمند

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه گفت: به منظور مقابله با بیماری کرونا ویروس بیش از ۱۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی و سه هزار بطری حاوی مواد ضدعفونی کننده بین خانوار‌های نیازمند کرمانشاهی توزیع شد.

 سید مهدی حجازی گفت: این نهاد با کمک خیران نیک اندیش ماسک بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده بین خانوار‌های نیازمند توزیع کرده است.

حجازی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی در میان خانوار‌های نیازمند توزیع شده است، افزود: این ماسک‌ها به صورت رایگان در کارگاه‌های خیاطی خیران نیک اندیش به صورت کاملا بهداشتی دوخته شده اند.

او ادامه داد: همچنین تاکنون سه هزار بطری حاوی موادضدعفونی کننده از سوی ارگان‌های مربوطه به خانوار‌های تحت حمایت این منطقه اهدا شده است.

حجازی با اشاره به اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان در این نهاد، گفت: کمیته امداد در کنار کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران نیک اندیش آماده دریافت کمک‌های بهداشتی برای نیازمندان تحت حمایت به منظور مقابله با بیماری کرونا است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.