مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: درپی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی اهل استان همجوار قصد انتقال موادمخدر به استان قزوین و فروش آن را دارد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خودروی سوداگر مرگ را در جاده نظام آباد به قزوین، نرسیده به چهار راه نسیم شمال شناسایی و پس از توقیف خودرو متهم را دستگیر کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان افزود: در بازرسی از خودرو ۱۲ کیلو و ۳۹۰ گرم تریاک کشف و متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ علی بیگی از شهروندان درخواست کرد: در صورت شناسایی فروشندگان مواد مخدر، پلیس را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع کنند.

دستگیری سارق مگان در بوئین زهرا

سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عبور یک دستگاه خودرو سواری رنو مگان دارای سابقه سرقت در محور اشتهارد –بویین زهرا، بلافاصله ماموران انتظامی در محور ترانزیت مستقر و به کنترل محور پرداختند.

او افزود: مامورلن کلانتری ۱۱ پاسداران با استقرار در میدان امام رضا (ع) و حین کنترل محور، خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا تصریح کرد: پس از توقیف خودرو مشخص شد خودرو سابقه سرقت از استان سمنان است که بلافاصله راننده دستگیر و خودرو به مقر پلیس منتقل شد.

سرهنگ رشید تبار گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

پلمپ ۱۳۹ واحد صنفی درتاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در راستای اجرای مقررات اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحد‌های صنفی غیرضروری در سطح شهرستان برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، ماموران این فرماندهی به همراه نماینده اصناف، بازرسان شبکه بهداشت و بازرسان سازمان صمت شهرستان، طی طرحی مشترک از ۶۲۵ واحد صنفی بازدید کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در اجرای این طرح تعداد ۱۳۹ واحد صنفی مطابق دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا به طور موقت پلمب شدند.

سرهنگ عزیزی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، خصوصاً موضوعاتی مانند عدم رعایت بهداشت یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار