معاون باشگاه استقلال معتقد است پرونده‌های فعلی این باشگاه در فیفا، هیچ خطری برای این تیم ایجاد نمی‌کند.

سلطانی: هیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سلطانی معاون باشگاه استقلال درخصوص برگزاری جلسه امروز در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: درخصوص پرونده باشگاه‌ها در فیفا جلسه‌ای برگزار کردیم. نبی و دیگر عزیزان پیشنهاد‌هایی داشتند و همچنین  پیشنهاد‌های  باشگاه‌ها هم  در این جلسه عنوان شد. قرار شد پیشنهاد‌های باشگاه‌ها در اولین جلسه هیئت رئیسه بررسی و در قانون گنجانده شود.

او درخصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای جذب بازیکنان خارجی با ممنوعیت مواجه شده اند، بیان کرد: خیر چنین صحبتی در این جلسه عنوان نشد، البته پیشنهاد‌هایی در این مورد نیز مطرح شد. مثلا گفته شد اگر قرار بر جذب بازیکن خارجی باشد،   قرارداد به صورت ریالی بسته شود و دیگر بحث یورو و دلار مطرح نباشد.

معاون باشگاه استقلال درمورد پرونده‌های مالی این باشگاه تصریح کرد: پرونده‌ها در حال حاضر ۲ بخش دارند. برخی از آن‌ها حکم نهایی گرفتند و با توجه به مطالباتی که در فیفا داریم، پول آن‌ها پرداخت می‌شود. برخی از پرونده‌ها نیز هستند که همچنان برای مختومه کردن آن‌ها فرصت داریم. در حال حاضر هیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند و من با بخش بین الملل فدراسیون فوتبال هم صحبت کردم و قرار بر این است که پرونده‌هایی که حکم نهایی گرفته اند، از محل مطالبات استقلال در فیفا، برطرف شود.

سلطانی درمورد موضوع تشکر مدیرعامل باشگاه استقلال از یک شخص خاص به خاطر کمک به باشگاه بیان کرد: من نمی‌دانم این شخص چه کسی است.   من نمی‌توانم درباره تشکر سعادتمند از شخص دیگری، اظهار نظر کنم. پروسه انتقال پول در اروپا، ۳ تا ۵ روز کاری زمان نیاز دارد. ممکن است من پولی را پرداخت کنم و تازه ۵ روز دیگر این پول در حساب شخص مورد نظر، بنشیند. حالا اگر این انتقال از خاورمیانه به اروپا باشد، تا ۱۰ روز زمان نیاز دارد. شاید با وجود ادعای میلیچ، پولش چند روز آینده در حسابش باشد. من در جایگاهی نیستم که بتوانم درباره اهلیت فرد مورد سوال حرف بزنم. چرا که پرداخت‌ها با معاونت مالی ارتباط دارد. حالا این شخص در یک گوشه دنیا یک کاری کرده است، من که نباید جوابگوی این موارد باشم.


بیشتر بخوانید: از احتمال بازگشت رحمتی به استقلال تا جذب دروازه بان ذخیره تیم ملی


او درخصوص کسر قرارداد بازیکنان استقلال و شروع مجدد رقابت‌های ورزشی بیان کرد: کسر قرارداد، در اصل، قانون نیست. برخی از باشگاه‌ها خودشان به دنبال این توافقات رفتند و حالتی مثل اعمال خیر انجام دادند  تا مشکلات مالی خودشان را برطرف کنند. شروع لیگ برتر هم، موضوعی است که تمام دنیا با آن مشکل دارند. وقتی بازیکن از حال آمادگی خودش خارج شده است به این راحتی نمی‌تواند دوباره آماده برگزاری مسابقه شود. حداقل ۲۵ تا ۳۰ روز به باشگاه‌ها باید زمان داده شود تا بازیکنان بتوانند آمادگی پیش از تعطیلات را به دست بیاورند. برگزاری ادامه لیگ، حداقل ۴۵ روز زمان می‌خواهد و بعد از آن، باید طبق قانون چیزی حدود ۷۰ روز تعطیلات بین فصل باشد. مسئله خیلی پیچیده است و مسئولان فدراسیون هم منتظر تصمیم فیفا درباره این موضوع  هستند.

سلطانی درباره ارزیابی شخصی اش از برگزاری چنین جلساتی، بیان کرد: نبی به تازگی وارد فدراسیون شده، اما چندین سال است که در فوتبال حضور دارد و از لحاظ مدیریتی، انسان کارسازی است.ای جلسات را مفید ارزیابی می‌کنم.


بیشتر بخوانید: احتمال جدایی زوج قائدی - دیاباته از استقلال


او درخصوص دستیار جدید فرهاد مجیدی گفت: بله سرمربی تیم فوتبال استقلال درخواست دستیار جدید داده است. همان اوایلی هم که سکان هدایت استقلال را برعهده گرفت، چنین درخواستی داشت و حالا با شخص مورد نظر، به دنبال مذاکره هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار