مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین شرایط و حواشی مدیریتی سرخ پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس بیان کرد: من ابتدا عذرخواهی می‌کنم، چون ممکن است حرف‌هایی بزنم که به برخی‌ها بربخورد. من مدیر تیم پرسپولیس هستم و در گذشته هم بازیکن این باشگاه بودم. بعضی از صحبت‌های من به عنوان هوادار و بعضی صحبت ها هم به خاطر سمتم در این تیم است.

بعضی تیم‌ها علیه پرسپولیس با هم متحد شده اند

او افزود: نمی‌توانم خنثی باشم و باید جواب هواداران را بدهم. بعضی تیم‌ها علیه پرسپولیس با هم متحد شده اند. این اتفاق تازه‌ای نیست و می‌بینیم که در آلمان هم یکسری تیم‌ها علیه بایرن مونیخ و در ایتالیا هم علیه یونتوس متحد شدند تا این تیم‌ها قهرمان نشوند.

پیروانی: زورشان به ما نمی‌رسد و بحث جام اسنپی را مطرح می‌کنند/ بعضی تیم‌ها علیه تیم پرسپولیس با هم متحد شده اند

مگر می‌شود ۷ جام مهندسی شده بگیریم؟

پیروانی ادامه داد: می‌گویند پرسپولیس با مهندسی قهرمان می‌شود و من می‌گویم مگر می‌شود ۷ جام مهندسی شده بگیریم؟ مگر می‌شود قوی نباشیم و اینقدر جام بگیریم؟ بحث داوری را پیش می‌کشند.

زورشان در زمین به ما نمی‌رسد و می‌آیند بحث جام اسنپی را مطرح می‌کنند

مدیر تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ۱۰ اختلاف امتیاز برای برخی‌ها درد آور است و نشان می‌دهد زورشان در زمین به ما نمی‌رسد و می‌آیند بحث جام اسنپی را مطرح می‌کنند. ما در وهله اول سلامتی جامعه را می‌خواهیم و برای ما این سلامتی مهم است. گل محمدی هم روز گذشته این را تایید کرد. نباید یک طرفه قضاوت کنیم. اینکه بگویند ما فقط دنبال جام هستیم درست نیست. در زمین ثابت کردیم ۱۰ امتیاز اختلاف داریم.

پیروانی: زورشان به ما نمی‌رسد و بحث جام اسنپی را مطرح می‌کنند/ بعضی تیم‌ها علیه تیم پرسپولیس با هم متحد شده اند

دنبال بازی کردن هستیم تا با بازی قهرمان شویم

پیروانی ادامه داد: می‌گویند بازی بدون تماشاگر ارزش ندارد ما بیشترین تماشاگر را داریم و بیشتر از سایر تیم‌ها ضرر می‌کنیم. ما دنبال بازی کردن هستیم که با بازی قهرمان شویم. افرادی درباره فیلم پخش شده از من صحبت می‌کنند که خودشان علیه السلام نیستند و در رختکن خود آن‌ها اتفاقات بدتری می‌افتد. من رفتارم را تایید نمی‌کنم و به اشتباه بودن آن رفتارم اعتراف می‌کنم. اما این را هم می‌گویم بر عکس خیلی‌ها که با چند جا قرارداد می‌بندند و همیشه پول بیشتر را ملاک قرار می‌دهند، یک پرسپولیسی متعصب هستم و حاضرم برای موفقیت و قهرمانی تیم جانم را هم بدهم.

حجازی قرمز و آبی ندارد، افتخار فوتبال ایران است

او اظهار داشت: چرا این آقایان ناصرخان حجازی و رفتاری که با او کردند را فراموش می‌کنند؟ من شاگرد حجازی بودم و او الگوی من بود. حجازی قرمز و آبی ندارد و افتخار فوتبال ایران است و هواداران استقلال و پرسپولیس او را دوست دارند. اما خدا می‌داند او دلش از دست چه کسانی خون بود. افرادی که برایش پلاکارد روز شمار به ورزشگاه بردند تا او برود.

پیروانی: زورشان به ما نمی‌رسد و بحث جام اسنپی را مطرح می‌کنند/ بعضی تیم‌ها علیه تیم پرسپولیس با هم متحد شده اند

پیروانی درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: آقایان می‌گویند در زمین بی طرف بازی برگزار شود. من مطمئنم که کمیته استیناف هم مثل کمیته انضباطی یک رای عادلانه و منصفانه خواهد داد.

او در پایان گفت: من هم بلد هستم به پیشکسوتان خود احترام بگذارم، اما وقتی پای پرسپولیس وسط می‌آید و می‌بینیم می‌خواهند به آن هجمه وارد کنند دیگر نمی‌توانم سکوت کنم و در مقابل این هجمه‌ها از حق تیمم و میلیون‌ها هوادارش دفاع می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدپارسا انجدانی
۲۳:۵۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
پیروانی خودتم خوب میدونی این جاا از کجا میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این ای کاش به اندازه وزنش یا ستش مصاحبه واظهارفضل می کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو تهرون چندبار سپاهان شما رو برده باشه خوبه؟
اخریش هم که گلرتون متوجه نشد کیروش استنلی توپ رو چطور زد
آخرین اخبار