رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین گفت: جشنواره داستان، خاطره و قصه نویسی هرسین جهت اوقاتی را که خانواده ها برای شکست دادن ویروس کرونا در خانه می مانند برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین  گفت: جشنواره داستان، خاطره و قصه نویسی هرسین جهت اوقاتی را که خانواده ها برای شکست دادن ویروس کرونا در خانه می مانند برگزار می گردد.

ملکیان بیان کرد: بیماری کرونا بحرانی است که هم اکنون کل افراد جامعه را مورد تهدید قرار داده است و در این راستا مسئولین محترم وزارت بهداشت و درمان تاکید بسیار بر ماندن اعضای خانواده را در محیط خانه دارند.

او افزود: اصحاب فرهنگ و هنر نیز هرچند نمی توانند همانند گذشته فعالیتها و برنامه ها را در جمع های همیشگی(همایش ها، جشنواره ها، سالن های نمایش و سینما) برگزار نمایند؛ با این وجود دست از تلاش و پویایی خود برنداشته و از کمترین امکانات جهت توسعه و ترویج فرهنگ و هنر در جامعه گام بر میدارند.

ملکیان گفت: هنرمندان شهرستان هرسین نیز برنامه هایی را مدنظر قرار داده اند تا بتوانند سهم خود را همچنان نشان دهند.

او افزود: جشنواره داستان،خاطره و قصه نویسی هرسین برنامه ای است که با همکاری موسسه ادبیات و ژیان هرسین برگزار می گردد.

ملکیان افزود: مهلت ارسال آثار نویسندگان و علاقمندان تا ۱۰ اردیبهشت می باشد و با موضوع شکست کرونا- در خانه می مانیم - فاصله گذاری هوشمند اجتماعی جهت همشهریان هرسینی برگزار میگردد. در پایان به برگزیدگان جشنواره نیز لوح تقدیر وجوایز نقدی اهدا میگردد.

او افزود:جشنواره هنرهای تجسمی(نقاشی) یکی دیگر از برنامه هایی است که اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان هرسین جهت خانواده ها در دوران شکست بحران کرونا در نظر گرفته است.

ملکیان  ضمن دعوت از خانواده ها بهمراه فرزندان خود در این جشنواره عنوان کرد:جشنواره هنرهای تجسمی(نقاشی) هرسین جهت هنرمندان و علاقمندان به این رشته هنری مدنظر قرار گرفته است که مهلت ارسال آثار عزیزان تا ۵ اردیبهشت می باشد.این جشنواره با موضوعات:( در خانه می مانیم، کرونا را شکست می دهیم، فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را رعایت می کنیم. ) از همه علاقمندان دعوت می نماید این جشنواره شرکت نمایند.
انتهای  پیام/ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.