مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از رصد وضعیت ۳۲۰ هزار دانش‌آموز استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از رصد وضعیت ۳۲۰ هزار دانش‌آموز استان خبر داد و گفت: پس از تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا وضعیت دانش‌آموزان از طریق تماس تلفنی باهدف بررسی وضعیت تحصیلی، نحوه آموزش مجازی و نیز آگاهی از وضعیت سلامت آنها رصد شد.

یزدان‌پناه با اشاره به راه‌اندازی شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) اظهارداشت:  شبکه در راستای استفاده همگانی و سریع دانش‌آموزان و والدین از محتوای آموزشی و نیز تداوم فرآیند آموزش از طریق فضای مجازی تعبیه شده است که در نوع خود انقلابی در حوزه تدریس غیرحضوری در کشور است.

او از مزیت‌های آموزش غیرحضوری را از استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی، رایگان بودن بهره‌گیری، بستر امن و از همه مهم‌تر پوشش حداکثری دانش‌آموزان و معلمان را نام برد که در سطح بین‌المللی نیز کم سابقه بوده است که جا دارد از مقام عالی وزارت و همکاران گرامی بابت عملیاتی کردن این دستاورد بزرگ قدردانی نماییم.

او با بیان اینکه اکنون ۸۰ درصد مدارس، ۹۰ درصد معلمان و حدود ۶۰ درصد دانش آموزان استان در شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد عضو هستند، گفت: هنوز عضویت برای مدارس پیش دانشگاهی، مدارس بزرگسال و نهضت سوادآموزی استان باز نشده، ولی بزودی برای این مدارس نیز این شبکه راه اندازی خواهد شد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.