فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز از منطقه سوم نیروی دریایی ارتش، با حضور در پایگاه دریایی پسابندر واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان ازقسمت مختلف این پایگاه بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی منطقه سوم نبوت نداجا؛  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش باحضور در پایگاه دریایی پسابندر ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف پشتیبانی رزمی، امکانات رفاهی، و پروژه های عمرانی در حال ساخت، آمادگی و توان رزمی کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد.

دریادار خانزادی با اشاره به حضور مقتدرانه و تأثیرگذار نیروی دریایی ارتش را در راستای اجرای فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در سواحل مکران، خاطر نشان کرد: همه ما موظیم با اراده قوی و ایمان راسخ، منویات معظم له مبنی بر لزوم توسعه سواحل مکران را اجرایی کنیم تا بتوانیم گام های موثری را درجهت توسعه و آبادانی سواحل مکران در مسیر پیشرفت برداریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: ارتقاء برنامه های فرهنگی در جهت بالا بردن قدرت روحی، روانی و باور های دینی برای کارکنان و خانواده ها، یکی از ارکان مهم در پیشبرد اهداف میباشد و سیر پیشرفت آن در نیروی دریایی ارتش تنها با وجود حضور گرم و صمیمی خانواده ها در کنار کارکنان محقق می شود و این امر مهم دراین نقطه مرزی کشور الحمدالله با برنامه های خوب عقیدتی سیاسی بیش از پیش درحال تقویت است.

بازدید از امکانات بهداشتی، پزشکی و عملیاتی درمقابله با ویروس کرونا و همچنین دیدار چهره به چهره با خانواد ها و کارکنان وظیفه از دیگر برنامه های فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایگاه دریایی پسابندر بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.