رژه نیرو‌های ارتشی یاور سلامت در زاهدان برگزار شد.

رژه نیرو‌های ارتشی یاور سلامت در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رژه «مدافعان وطن، یاوران سلامت» همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش با حضور معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی این استان امروز/جمعه/ در محل لشکر ۸۸ زرهی ارتش در زاهدان برگزار شد.

سرتیپ دوم مهدی احمدی افشار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در انقلاب بزرگ اسلامی که تحول عظیم در منطقه و جهان ایجاد کرد نقشی بسزا و تاثیرگذاری داشته است.

سرتیپ دوم مهدی احمدی افشار گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره در خدمت اهداف مردم، انقلاب و ارمان امام راحل بوده و پیروزی‌های درخشان ارتش قهرمان در سنگر‌های هشت سال جنگ تحمیلی و در عرصه‌های دفاعی از جلوه‌های افتخار و عظمت ملت ایران و ثبات بخشی در امنیت و اقتدار مرز‌های زمینی هوایی و دریایی کشور بوده است.

وی ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشا دوش سایر نیرو‌های مسلح از عناصر اصلی قدرت ملی بشمار می‌رود که با تکیه بر رزمندگان و فرمانده‌هان مومن و تقدیم ده‌ها هزار شهید، جانباز و آزاده در دوران دفاع مقدس کارنامه‌ای ستودنی و به یادماند در مقابل ملت و آیندگان گشوده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ارتشیان غیور و دلاور ما و مجوعه نیرو‌های مسلح با تجلی عزت، پایمردی، صلابت و اراده‌ای استوار همواره دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را با شکست و ناکامی مواجه کرده است.

او تصریح کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مقاومت و ایثار نیرو‌های مسلح و فرزندان برومند این ملت است.

سرتیپ دوم احمدی افشار بیان کرد: دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس و در مقابل تهاجم دشمنان با دانش، تجربه و فداکاری سینه سپر کردند.

وی ادامه داد: ارتش در زمان صلح با کارآمدی و آمادگی کامل مایه امنیت، اطمینان و آرامش خاطر ملت است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان گفت:امدادرسانی ارتش و نیرو‌های مسلح به مردم در جریان حوادث و بلایای طبیعی و اخیرا در مقابله با شیوع ویروس کرونا اقداماتی حیاتی، اثر بخش و موثر را انجام داده است.

وی تصریح کرد: نیرو‌ها فداکار، مومن و با اعتقاد قلبی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همه سختی‌ها، مشکلات، کمبود‌ها و عدم وجود برخی از امکانات جانانه به کمک مردم شتافتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار