رژه نیرو‌های ارتشی یاور سلامت در خاش برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رژه «مدافعان وطن، یاوران سلامت» همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش با حضور مسوولان و فرمانده‌هان نظامی و انتظامی امروز/جمعه/در مرکز آموزشی ۰۸ خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.

فرمانده مرکز آموزش ۰۸ ارتش جمهوری اسلامی مستقر در خاش اظهارداشت: نیرو‌های ارتشی با شرکت در رزمایش «کمک مومنانه» اقدام به ضدعفونی کردن معابر، مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق کم خاش کرده است.

سرهنگ عبدالرحمان ساسانیان گفت: اجرای فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب مورد توجه ارتشیان دلاور بوده و در کنار سایر ارگان‌ها، نهاد‌ها و مدافعان سلامت به رفع مشکلات مردم نیازمند می‌اندیشند.

وی بیان کرد: نیرو‌های پرتوان ارتشی در این رزمایش ظرفیت‌های ارزشمند خدمتی خود را به نمایش می‌گذارند.

فرماندار خاش  گفت: ارتش به عنوان پشتوانه ملت و حافظ منافع ملی و به عنوان یک سرمایه ارزشمند، نماد خدمت به مردم بوده که در سال‌های انقلاب اسلامی توانسته با اجرای پروژه‌های مردمیاری و محرومیت‌زدایی به نیازمندان خدمات ارائه دهد.

صاحب گل صالحی افزود: ارتشیان دلاور در کنار سایر نیرو‌های مسلح کشور با ابهت و اقتدار خود به دشمنان اسلام و میهن نشان داده‌اند که در هرگونه شرایط آماده پاسداری و صیانت از مرز‌ها و ارزش‌های کشور هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار