مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی بارش های رگباری برخی از محورهای مواصلاتی نایین بر اثر بارش باران سیلابی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی بارش‌های رگباری دیروز برخی از بند‌های خاکی این شهرستان شامل طیب در جاده روستا‌های سهیل و سپرو و سپس کلیزه واقع در محور انارک –نایین دچار آبگرفتگی شد.

منصور شیشه فروش با بیان اینکه با کمک هفت تیم امدادی هم اکنون محور‌های مسدود شده و خسارت دیده این شهرستان بازگشایی شده افزود: در این حادثه به جز برخی از تاسیسات راهداری و اراضی کشاورزی خوشبختانه منازل مسکونی دچار خسارت نشده است.

او گفت: هم اکنون تیم‌های امدادی استان در حال بررسی میزان خسارت سیلاب در این شهرستان هستند.

او با تاکید بر اینکه شهروندان باید در هنگام وقوع بارش‌های رگباری از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی خودداری کنند، افزود: تیم مدیریت بحران با توجه به پیش بینی‌ها برای عبور سیلاب احتمالی و محافظت از مزارع و باغات در فصل بهار، لایروبی کانال‌ها و زهکش مزارع و باغ‌ها و جلوگیری از تردد، توقف و چرای دام‌ها درحاشیه رودخانه‌های فصلی و دره‌ها وشیب کوه‌ها را در دستور کار قرار داده است.

شهرستان نایین در ۱۴۷ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.