معاون فرماندار رشت از کاهش ۶ درصدی میزان سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فریبرز سعیدی کیا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان رشت با تقدیر از کادر درمان و گرامیداشت یاد شهدای راه سلامت و با ابراز خرسندی از تولید و انتشار برنامه‌هایی در مبحث سرقت از سوی صدا و سیما گفت: استمرار در تولید برنامه‌هایی با محتویات این چنینی، می‌تواند نقش به سزایی در آگاه سازی شهروندان و در نهایت کاهش چشمگیر میزان سرقت در جامعه شود.

او با تاکید بر لزوم آگاه سازی مردم در خصوص روش‌های سرقت و راهکار‌های پیشگیری از آن افزود: خوشبختانه میزان سرقت در شهرستان رشت در فروردین ماه ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

معاون فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به اجرای طرح گشت تلفیقی در راستای پیگیری از سرقت کابل برق و مخابرات اظهار داشت: گشت تلفیقی در قالب مخابرات، اداره برق، پایگاه‌های بسیج در کنار مجموعه نیروی انتظامی شهرستان تا پایان سال به کار خویش ادامه خواهند داد.

سعیدی کیا عملکرد مسئولین زندان لاکان را در زمینه مقابله با کرونا رضایتبخش دانست و تصریح کرد: ۶ مورد از این بیماری در بین زندانیان این زندان دیده شد که تمامی آنان مداوا شدند و نخستین مبحث قرنطینه و درمان بالینی نیز در اداره زندان انجام شد.

او با تاکید بر نقش پایش تصویری و نصب دوربین‌های مداربسته در معابر عمومی در پیشگیری از وقوع سرقت از شهرداری رشت خواست: گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در خصوص نصب دوربین‌های پایش تصویری را به فرمانداری ارائه کند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: سرقت ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایی دم نیروانتظامی گرم تاصبح تو خیابونا گشت میزنن اگه نباشن اصلاامنیت نیست ،مدیونشونیم ممنون