مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  مهم‌ترین حوادث امروز( شنبه ۱۶ فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


دستگیری سارقان موتور سیکلت در املش

سرهنگ رجبی، فرمانده انتظامی شهرستان املش از کشف دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران این نیرو هنگام گشت زنی به ۲ دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضایی شهرستان، راکبان موتور سیکلت به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

او افزود: با بررسی‌های دقیق مشخص شد مدتی قبل یک دستگاه موتور سیکلت در املش و دیگری در مشهد به سرقت رفته و در سامانه پلیس آگاهی ثبت شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان املش تصریح کرد: با کشف این موتور سیکلت‌ها دو سارق ۲۰ و ۳۲ ساله هم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

پلمپ واحد‌های صنفی متخلف در ماسال

سید هادی رشیدی، رئیس اتاق اصناف شهرستان ماسال گفت: رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، کرکره ۳۰ واحد صنفی را درماسال پایین کشید.

او افزود: با شیوع ویروس کرونا و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی واحد‌های صنفی ۴۰ واحد صنفی که به مصوبات ستاد بی توجه بودند اخطار گرفتند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ماسال گفت: از این تعداد واحد‌های صنفی اخطار گرفته ۳۰ واحد متخلف پلمپ شد.

سید هادی رشیدی همچنین تصریح کرد: برای مهار ویروس کرونا با همکاری اتاق اصناف و بسیج اصناف ۴هزارعدد ماسک و ۵۰ بسته حمایتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۱۹ فقره سرقت در رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان ۲ سارق شناسایی و دستگیری شدند.

او افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۹ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت، با اشاره به اینکه سارقان ۲۲ و ۳۷ ساله پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.