مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۲۴ فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۴ کیلوگرم تریاک در رشت

سرهنگ علی احمدپور، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان رشت کشف شد.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی اطلاع از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اتوبوس حامل متهم و همدستش را که در پوشش مسافر قصد انتقال مواد مخدر به شهر رشت را داشتند، در محور امامزاده هاشم شناسایی و متوقف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: در بازرسی از وسایل متهم ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و قاچاقچی ۴۰ ساله به همراه همدست ۳۸ ساله‌اش دستگیر شدند.

سرهنگ احمد‌پور تصریح کرد: همچنین در اتوبوس مورد نظر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به حرکات یک مسافر ۳۰ ساله مشکوک شده و در بازرسی از این فرد نیز ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان اماکن دولتی در رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن دولتی با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یکی از ادارات دولتی در شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۴ با انجام تحقیقات پلیسی یک باند ۴ نفره سارقان اماکن دولتی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رشت اظهار داشت: در بازرسی از محل دستگیری سارقان ۱۰ قلم کالای سرقتی شامل تلویزیون، مانیتور، تلفن رومیزی، دوربین عکاسی، چابگر، اسکنر، ماشین حساب برقی، موس، کیبورد و هاب شبکه نیز کشف شد.

سرهنگ رمضانی تصریح کرد: متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان منازل تالش

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان، ماموران انتظامی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در تحقیقات تکمیلی و با انجام اقدامات تخصصی و بررسی برخی فعالیت‌های متهمان سابقه‌دار، ماموران به سرنخ‌هایی از سارقان این پرونده و محل اختفاء آن‌ها دست یافتند.

فرمانده انتظامی تالش اظهار داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران به صورت نامحسوس، آن‌ها را تحت نظر قرار داده و پس از کسب مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند سارقان را دستگیر کنند.

سرهنگ جمال‌دار با اشاره به اینکه یک مالخر ۲۵ ساله نیز شناسایی و دستگیر شد، گفت: سارقان ۲۷ و ۳۰ ساله به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

او با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه مالخر، تعدادی شیرآلات و اتصالات اوراق شده ساختمانی کشف و ضبط کردند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال سرقتی را ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.