رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش عملکرد و خدمات ارائه شده به مددجویان این شهرستان در سال ۹۸ را تشریح کرد.

صادق ساعدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوش در تشریح عملکرد سال ۹۸ این نهاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور کاهش فقر و نیازمندی در جامعه، کمیته امداد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، تحصیلی و... خدمات زیادی ارائه می‌دهد.

او افزود: در ۱۲ ماهه سال ۹۸، هزینه‌ای معادل ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به منظور ارائه خدمات حمایت و سلامت شامل؛ تامین جهیزیه، هدیه داماد، کمک به دانش آموزان و دانشجویان و همچنین وام کارگشائی به مددجویان و متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اعطا شده است.

ساعدی اظهار داشت: طی مدت مذکور، همچنین ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی در زمینه مسکن و ساختمان شامل؛ خرید مسکن، احداث مسکن و همچنین تجهیزات به تعداد ۹۰ مورد اهدا گردید، ضمن اینکه در حوزه اشتغال نیز ۵۷ میلیارد ریال اعتبار اعطا و ۱۹۴ فرصت شغلی برای مدد جویان ایجاد شده است.

این مقام مسئول میزان کمک‌های نقدی به ایتام را که با همکاری خیرین، نیکوکاران و حامیان جمع آوری شد را ۷ میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال عنوان و بیان کرد: بانک‌ها و موسسات مالی در زمینه اشتغال کمک‌های مطلوبی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.