مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۳۰ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۳۰ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان سیم برق هنگام سرقت در سوادکوه شمالی

سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های روستایی در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی لفور با تقویت گشت‌های انتظامی حین گشت زنی به یک خودروی سواری پراید با دو سرنشین که با پلاک مخدوش در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بود، مظنون شدند.

سرهنگ دمساز گفت: ماموران در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند و در بررسی‌های اولیه از سرنشینان خودرو و در ادامه با بازرسی از داخل آن دریافتند، این افراد سارق سیم برق هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: با دستگیری متهمان به سرقت سیم برق و کشف ابزار آلات، این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت سیم برق در شهرستان سوادکوه شمالی و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

سرهنگ دمساز با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد: در تامین نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کنند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۶ فقره سرقت از باغ‌های ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وقوع سرقت‌های صورت گرفته از مزارع و باغات روستا‌های شهرستان ساری تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران بخش انتظامی فرح آباد این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ صفر پور گفت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری بوده در حین سرقت از یکی از باغات این شهرستان دستگیر شد و در بازجویی پلیس به ۶ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی ساری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با تقدیر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس از صاحبان باغات، مزارع و روستائیان، خواست: دقت نظر لازم را در نگهداری تجهیزات کشاورزی به خصوص موتور، پمپ‌های آب داشته باشند و حتی الامکان وسایل مذکور را در محلی مناسب و محصور جانمایی کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.