مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۲۱ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۲۳ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شناسایی یک کشتارگاه غیربهداشتی مرغ  در سیمرغ

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی و رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک کشتارگاه غیربهداشتی مرغ در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از این کشتارگاه ۲ تن مرغ غیربهداشتی و خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار، با بیان این که مرغ‌های کشف شده تحویل اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان شد، گفت: متصدی این واحد صنفی غیر مجاز نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق منزل در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۳ سارق منزل و یک مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی توقیف یک خودرو در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۷ فقره سرقت منزل در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقاء احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.