مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۵ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۲۵ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند ۵ نفره   سرقت اماکن خصوصی در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ هاشم پور گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی، و منزل در شهرستان فریدونکنار اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

کشف چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های این شهرستان توسط یک قاچاقچی محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی بخش نشتا با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به کشف محل دپوی چوب توسط متهم شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت:با حضور ماموران در منطقه متهم دستگیر و در بازرسی از محل دپوی چوب توسط وی ۲ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف و به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان نور

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی بخش چمستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی خودروی متهم را در حین حمل چوب متوقف کردند.

سرهنگ شالیکار از کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: ضمن تحویل محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.