استاندار اردبیل بر کاهش بروکراسی اداری برای سرمایه گذاری‌های مرتبط با برنامه جهش تولید استان اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان که با موضوع بررسی روند سرمایه گذاری کنسانتره مس مشگین شهر تشکیل شده بود، گفت: تمامی مکاتبات اداری برای آغاز سرمایه گذاری‌هایی که به اشتغال و رونق اقتصادی استان کمک می‌کند، باید در کمترین زمان ممکن انجام شود.

او بیان کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های مرتبط با صدور مجوز و ارائه خدمات لازم است در کوتاه‌ترین زمان اقدامات مربوطه را انجام و روند سرمایه گذاری با سهولت و سرعت انجام شود.

استاندار اردبیل با اشاره به سرمایه گذاری در مشگین شهر با هدف تولید کنسانتره مس و مولیبدن بر تسریع در آغاز اجرای این پروژه در این شهرستان تاکید کرد.

بهنام جو افزود:این واحد در فاز اول اجرا برای ۳۵۰ نفر اشتغالزایی داشته و در صورت اکتشاف بیشتر فاز فعالیت خود را توسعه می‌دهد.

او گفت: این واحد سرمایه گذاری در یکسال آینده با ظرفیت تولید ۱۲ هزار تن کنسانتره مس و ۴۳ هزار تن مولیبدن فعال می‌شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: تسهیل در سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران با تامین زیرساخت‌ها با هدف اشتغالزایی برای جوانان منطقه و رونق اقتصادی استان انجام می‌گیرد.

بهنام جو افزود: تسریع در عملیات اجرا در سال جهش تولید و آغاز فعالیت با اشتغالزایی و رونق اقتصادی از جمله اقدامات سرمایه گذاران باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.