ابلاع برنامه‌های دادگستری کرمان در سال جاری

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان گفت:دادگستری کرمان برنامه‌های امسال را به حوزه‌های قضائی ابلاغ کرد.

ابلاع برنامه‌های دادگستری کرمان در سال جاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی بخشی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان گفت: برنامه‌های دادگستری این استان در محور‌های کاهش ورودی پرونده، برنامه‌های عملکردی دادگستری از جمله کاهش ورودی پرونده‌ها، کاهش پرونده‌های معوقه، کاهش تجدید اوقات و نگهداشت سطح، اجرای بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های قوه‌قضائیه و اقتصادمقاومتی تدوین و به تمامی حوزه‌های قضایی استان ابلاغ شده است.

او افزود: در این برنامه‌ها سعی شده با اطلاع از نقاط ضعف و قوت (وضع موجود) اهداف اصلی هر حوزه قضایی تعیین شود و امید است با همت مدیران حوزه‌های قضایی استان کرمان و همچنین نظارت و ارزیابی دقیق در پایان سال شاهد تحقق اهداف تعیین شده باشیم.

بخشی اظهار داشت: در سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور و برنامه پنجم توسعه، فصل پنجم مواد ۱۳۰ تا ۱۳۹ به برنامه‌ریزی اساسی یا استراتژیک تحت عنوان دورنمای قوة قضائیه اشاره شده است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان بیان کرد: با توجه به سیاست‌های کلی نظام قضایی مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام، برنامه چهارم توسعه قضایی کشور و دیگر اسناد بالا دستی و با عنایت به داده‌ها و امکانات و ظرفیت‌های بالقوه، تدوین برنامه‌ریزی اجرایی یا عملیاتی دادگستری در سطوح مختلف امری ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار