معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تولید و توزیع ۶۰ هزار ماسک توسط بسیج دانشجویی دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   خبرنگار  امیر امانی اظهار کرد: در این مدت دانشجویان موفق به تولید ۷ هزار شیلد صورت، ۱۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده و ۵ هزار دستکش شده اند.

او همچنین از همکاری ۶۰ نفر از دانشجویان جهت ارائه مشاوره در سامانه ۴۰۳۰ خبر داد.

 امانی با اشاره به ثبت نام ۱۵۰ نفر از دانشجویان در شیفت ایثار، توضیح داد: در این شیفت دانشجویان به صورت داوطلبانه با حضور در بیمارستان بیماران کرونایی، به ارائه خدمات می‌پردازند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از ابتلا به کرونا برای دانشجویان و همکاران به همت انجمن اسلامی و مشارکت ۱۵ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در طرح آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا در سطح شهر به مدت ۵ روز از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

 

 امانی تصریح کرد: با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان و استودیو سلامت دانشکده بهداشت دانشگاه، در هفته‌های اولیه ورود کرونا به استان، پروژه مشترک رسانه‌ای «اتاق قرنطینه» با هدف اطلاع رسانی صحیح و علمی و اطمینان بخشی به مردم استان خراسان شمالی راه اندازی شد.

او اضافه کرد: در این پروژه تولید محتوای معتبر و علمی با استفاده از ظرفیت مدیران، اساتید و دانشجویان هدف گذاری شده و با جمع آوری ۱۳۰ سوال اساسی مردمی به کمک سامانه‌های پاسخگویی ۱۸ مصاحبه شونده از حوزه‌های تخصصی مختلف دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شدند.

 امانی با اشاره به همکاری ویژه اساتید و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و تلاش دست اندرکاران دانشکده بهداشت و انجمن اسلامی و دانشجویان همکار، از تهیه ۸ مصاحبه و تولید بیش از ۳۰ کلیپ تصویری بین ۲ تا ۱۰ دقیقه‌ای با محتوای آموزشی و اطلاع رسانی خبر داد.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.