رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سنقر گفت: رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سنقر گفت: در سال ۹۹ در بحث‌کاشت گیاهان دارویی و خوراکی عملکرد خوبی داشتیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کهریزی رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سنقر گفت: در سال ۹۹ در بحث‌کاشت گیاهان دارویی و خوراکی عملکرد خوبی داشتیم که شامل پروژه کاشت گیاهان دارویی و کپه کاری درروستای پنبه دول در سطح ۱۷۵ هکتار با اعتباری حدود ۵۷۵ میلیون ریال است.

او بیان کرد: کاشت گیاهان دارویی و کپه کاری حوزه خانقاه علیا در سطح ۳۶ هکتار و اعتباری حدود ۱۲۵ میلیون ریال کاشت گیاهان دارویی و کپه کاری حوزه خانقاه علیا در سطح ۳۶ هکتار و اعتباری حدود ۱۲۵ میلیون ریال نیز از جمله دیگر پروژه هاست که اعتبار همگی این پروژه‌ها از محل صندوق توسعه ملی در سال۹۸تامین گردید.

کهریزی ادامه داد: امیدواریم با به ثمر رسیدن این طرح‌ها شاهد اثر گذاری مثبت آن‌ها در معیشت و زندگی مردم منطقه باشیم.





با حداکثر توان و با قاطعیت با متخلفان برخورد قانونی خواهیم کرد



فرزاد خسروی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان روانسر با تاکید برحفظ وحراست و نگهداری ازمواهب طبیعت یاد آوری کرد:این نعمات گرانقدر الهی متعلق به همه نسل‌ها است و نباید اجازه دهیم طبیعت تخریب شود.  

او افزود: با توجه به اینکه حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و ملی بعنوان مهم‌ترین وظیفه سازمانی به شمار می‌آید به منظور حفاظت از این منابع و پیشگیری از هرگونه تخریب و تصرف، گشت‌های خودرویی و پیاده پیشگیرانه وحفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح منابع طبیعی به مساحت ۷۵ هزار هکتاری این شهرستان جهت حفاظت از منابع ملی و برخورد قاطع با متخلفان و رفع تصرف برقرار است.

خسروی بیان کرد:  به هیچ وجه اجازه دخل و تصرف در منابع طبیعی حوزه استحفاظی توسط شخص یا اشخاص و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی نخواهیم داد و با حمایت دادستان  شهرستان کلیه اراضی منابع طبیعی که در سنوات گذشته نیز توسط افراد سودجو و فرصت طلب تصرف شده است رفع تصرف خواهیم کرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.