معاون فرهنگی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از خیرین استان برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا در رزمایش "کمک مومنانه" دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ بهرام میرزایی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان در اوضاع و احوال کرونایی، گفت: رزمایش کمک مومنانه در کرمانشاه آغاز شده و قرار است در این رزمایش کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در اختیار نیازمندان و کسانی که به واسطه کرونا شغل خود را از دست داده اند، قرار بگیرد.

میرزایی با دعوت از خیرین و مردم خیرخواه استان برای کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا، گفت: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۴۳۰ و شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۳۷۳۷۱ بانک انصار به نام جذب و هدایت کمک های مردمی بسیج استان برای کمک به آسیب دیدگان واریز کنند.

او همچنین با اشاره به برپایی چادرها و پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی در سطح استان برای جمع آوری کمکهای غیرنقدی، گفت: مردم خیر استان می توانند ارزاقی مثل برنج، روغن  را از طریق این پایگاه ها به دست نیازمندان برسانند.

میرزایی با اشاره به ورود پایگاه های بسیج در حوزه شناسایی نیازمندان و افرادی که شغلشان را به واسطه شیوع کرونا از دست داده اند، گفت: پایگاه های بسیج مساجد و محلات به واسطه ارتباطاتی که با مردم دارند، بهتر می توانند آسیب دیدگان از کرونا را شناسایی کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.