فرماندار هرسین گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی چند روز گذشته خود سخنان بسیار مهمی در مورد موضوعات مختلفی ارائه فرمودند و رزمایش کمک مومنانه بر اساس فرامین مقام معظم رهبری همگام با سراسر کشور در هرسین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  شاه آبادی فرماندار هرسین گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی چند روز گذشته خود سخنان بسیار مهمی در مورد موضوعات مختلفی ارائه فرمودند و این رزمایش بر اساس فرامین مقام معظم رهبری همگام با سراسر کشور در شهرستان هرسین نیز برگزار خواهد شد و انشاءالله بتوانیم در این راستا اقدامات خوبی انجام دهیم.

شاه آبادی ادامه داد: از فلسفه‌های ماه مبارک رمضان درک مستمندان و نیازمندان می‌باشد و رهبر معظم انقلاب خیلی هوشمندانه بر کمک به نیازمندان تاکید کردند.

فرماندار شهرستان هرسین همچنین بیان داشت: این رزمایش با مدیریت و محوریت بسیج در این شهرستان انجام خواهد شد.

سرهنگ صمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین گفت: هدف در مرحله نخست کمک به افرادی است که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نیستندو  در مراحل بعدی اجرای این رزمایش به افراد مستحق تحت پوشش نهاد‌های حمایتی کمک‌های لازم ارائه خواهد شد.

او بیان کرد: اهدای کمک‌ها محله محور خواهد بود و افراد مستحق و نیازمند توسط پایگاه‌های بسیج شناسایی و در سامانه مربوطه ثبت خواهند شد.

به گفته  فرمانده سپاه ناحیه هرسین قبلا به پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان ابلاغ شده است نسبت به شناسایی بیماران صعب العلاج، نیازمندان و افراد خیر اقدام کنند.

او ادامه داد: کمک‌های جمع آوری شده در یک فرصت مناسب توسط پایگاه‌های بسیج توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین از خیرین، بازاریان، صاحبان و مدیران صنایع و کارخانجات خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب کمک‌های مردمی سپاه استان کرمانشاه واریز و رسید آنرا تحویل این ناحیه نمایند.

سرهنگ محمدی همچنین در خصوص جمع آوری کمک‌های غیر نقدی در محل سپاه ناحیه هرسین اعلام آمادگی کرد و از مردم و خیرین خواست کمک‌ها و نذورات غیر نقدی خود را به سپاه ناحیه هرسین تحویل نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین در پایان سخنانش اظهار داشت: منویات و ارشادات دلسوزانه و پدرانه مقام معظم رهبری همواره چراغ راه ما خواهد بود و با تمام توان فرامین معظم له را به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

لازم بذکر است بسیج سازندگی سپاه هرسین متولی جذب و توزیع کمک‌های مردمی و سپاه میباشد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.