فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه با رمز یا صاحب الزمان (عج) در کاشان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان برای کمک و دستگیری به خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت اظهار داشت: به منظور لبیک به دستور فرماندهی کل قوا برای رسیدگی به مستمندان و همچنین آسیب دیدگان از کرونا رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه با رمز یا صاحب الزمان (عج) در کاشان آغاز شد.

او با بیان اینکه این رزمایش از نیمه شعبان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، ابراز داشت: به منظور وحدت رویه و جلوگیری از اشکالات احتمالی در توزیع بسته‌های حمایتی می‌بایست اسامی خانواده‌های شناسایی شده در سامانه معرفی شده ثبت شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه ثبت اطلاعات خانوار‌ها و ورود به سامانه فقط از طریق حوزه‌های مقاومت بسیج امکانپذیر است، تصریح کرد: کمیته‌های هفت گانه ستاد مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه برای اجرای هر چه بهتر این رزمایش تشکیل و مشغول به فعالیت می‌باشند.

او با اشاره به اینکه این رزمایش با محوریت قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز کاشانی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۷۹۴۲۵۷۲۵ به نام قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی کاشان واریز و یا کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان تحویل دهند.

سرهنگ اکبری از اجرای طرح جهادی مشاورین اسلامی نیز در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح به منظور کاهش اضطراب و استرس بیماران کرونایی و خانواده‌های درگیر آنان اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه این طرح در قالب مشاوره کاملاً رایگان و توسط بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج کاشان اجرا می‌شود، بیان داشت: عموم شهروندان کاشانی می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای ۱۷ کارشناس مشاور در نظر گرفته شده برای این طرح استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه مشاورین این طرح دارای مدارک تحصیلی کارشناسی تا دکترا هستند، افزود: این افراد در حوزه‌های مختلف اجتماعی، خانواده، مذهبی و سلامت خدمات مشاوره‌ای را به صورت تلفنی و در طول هفته ارائه می‌دهند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.