به مناسبت روز ارتش رژه خدمت درشهر اراک برگزار شد.

مراسم رژه خدمت در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که هرسال در ۲۹ اسفند همراه با رژه نیرو‌های مسلح در اراک برگزار می‌شود امسال با سال‌های گذشته متفاوت بود.

این مراسم امروز با حضور مدافعان سلامت در اراک برگزار شد و در این مراسم نیرو‌های پدافند ارتش مستقر در اراک از مدافعان سلامت قدردانی کردند.

مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی در اراک با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، رئیس کل دادگستری استان، فرمانده انتظامی استان، فرماندار اراک، مدیران و مسئولین مربوطه در اراک برگزار شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دلاور مردان ارتش تبریک گفت و افزود: بیست ونهم فروردین ماه؛ سال روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های بزرگ مردانی است که از نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی تا دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از تمامیت ارضی کشور و همچنین در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و حافظ امنیت و استقلال و پیام آور عزت و سربلندی برای ایران اسلامی بوده اند.

آقازاده اضافه کرد: ارتش عزتمند جمهوری اسلامی ایران، در دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی با حضور مقتدرانه در منطقه و بهره گیری از توان نیرو‌هایی دلسوز و متخصص در زمره ارتش‌های قدرتمند جهان قرار دارد و همواره بعنوان تکیه‌گاهی محکم و پشتوانه‌ای استوار برای کشور می‌باشد.

او بیان کرد: همچنان که امروز در کنار کادر بهداشت و درمان در میدان نبرد با ویروس کرونا جان برکف و مخلص حضوری درخشان داشته و موجب دلگرمی مردم است و بی شک مردم فهیم ایران اسلامی ارج گذار از خودگذشتگی و مجاهدت‌های بی‌بدیل این غیورمردان هستند.

استاندارمرکزی تصریح کرد: ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تمامی مردان بی‌ادعای ارتش و عزیزان نیرو‌های مسلح در اقصی نقاط ایران اسلامی بویژه استان مرکزی، از زحمات و تلاش‌های این عزیزان بالاخص در امر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان تشکر و قددرانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.