ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

سرهنگ جلیل وند ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی و فرمانده مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی ارتش در اراک در حاشیه ضد عفونی معابر تعدادی از روستا‌های شهرستان اراک  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از سوی پدافند هوایی ارتش گفت: ماموریت امروز ارتش هدیه سلامت به مردم است.

ماموریت امروز ارتش هدیه سلامت به مردم است

سرهنگ جلیلوند افزود: قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده و رویکرد ارتش در مقابله با کرونا کاملا تهاجمی و پیش‌دستانه بوده و تا نابودی کامل این ویروس ادامه دارد.

او اضافه کرد: معابر عمومی، محله‌ها تعدادی از روستا‌های شهرستان اراک، با همکاری مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی ارتش به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود.

فرمانده مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی ارتش در اراک بیان کرد: برای نابودی و ریشه‌کنی ویروس کرونا لازم بود که علاوه بر رعایت بهداشت فردی، معابر عمومی به ویژه در روستا‌ها هم ضد عفونی شود.

او با بیان اینکه افتخارما این هست که در تمام شرایط و تمام اوقات در کنار مردم بودیم و هستیم ادامه داد: مردم انشالله توصیه‌های پزشکی که وجود دارد را عمل کنند و انشالله با ورود همه ارگان‌ها و ورود همه اقشار با همدلی بتوانیم بر این بیماری و بر این ویروس و این بحران غلبه کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.