بیست و هشتمین کارگاه تولید ماسک بسیج اقشار در راستای کمک مومنانه در دبیرستانه دخترانه ارشاد سنندج افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه کروستان در افتتاحیه کارگاه تولید ماسک در هنرستان دخترانه ارشاد سنندج با قدردانی از همکاری مجموعه آموزش و پرورش اظهار داشت: افتتاحیه این کارگاه‌ها در راستای اجرای رزمایش «کمک مومنانه» است که به همت خود مردم در حال انجام است.

او ابراز امیدواری کرد: هر چه زودتر در مقابله با این ویروس منحوس کرونا پیروز شویم و کشور به حالت عادی برگردد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و لباس‌های ایزوله را جهاد دانست و گفت: مردم در این شرایط هر آنچه دارند پای کار آورده و بهداشت و درمان را تنها نگذاشته‌اند.

او با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه موفقیت کشور در راستای مقابله با کرونا، ادامه داد: قطعا یکی از دلایل موفقیت کشور در این شرایط کمک‌های مردمی است که نه مریض و نه فوتی در راهرو‌های بیمارستان ونه در خیابان داریم بلکه بسیاری از تخت‌های بیمارستای ما هنوز خالی است.

سردار حسینی اذعان داشت: افتتاح بیست و هشتمین کارگاه تولید ماسک و لباس‌های ایزوله بیمارستانی در کردستان با حضور بسیجیان بیانگر تلاش همگانی برای شکست ویروس کرونا است.

او همچنین گفت: سپاه در کنار مردم است و حضور گروه‌های جهادی و بسیجیان اقشار در زمینه‌های تولید، ضدعفونی و توزیع اقلام بهداشتی ومعیشتی مصداق بارز این گفته‌هاست.

سردار حسینی تولیدات ماسک، محلول‌های ضدعفونی و ملزومات پزشکی در کشور را مصداق بارز جهش تولید خواند و اذعان کرد: در این شرایط که مردم با فکر و خلاقیت و از امکانات محدود در زمینه برطرف‌کردن مشکلات اهتمام جدی دارند کمک به جهش تولید است.

او ادامه داد: ایران با وجود تحریم‌ها و امکانات داخلی در مقابله با کرونا خوب عمل کرده است در حالیکه کشوری مانند امریکا محموله‌هتی صادراتی در مسیر را سرقت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کردستان نیز گفت: ۱۲ کارگاه تولید ماسک در استان راه‌اندازی شده است که ۱۱۰ هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید خواهد شد.

اصغر عزیزی‌فر افزود: بسیج سازندگی با پشتیبانی آماد سپاه بیت‌المقدس پارچه، کش، نخ و فیلتر را تهیه کرده و با کمک گروه‌های جهادی سپاه‌های شهرستانی و نواحی و سازمان بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان و دانشجویی ماسک تولید می‌کنند.

او گفت: این ماسک‌ها بصورت رایگان در بین اقشار محروم و مناطق حاشیه توزیع خواهد شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.