عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: تعویق زمان المپیک برای من و دیگر بانوان شمشیرباز فرصت خوبی است و می توانیم برای کسب سهمیه المپیک بيشتر تلاش کنیم.

سازنجیان :تعویق زمان المپیک برای من فرصت خوبی استنجمه سازنجیان عضو تیم ملی شمشیربازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان از اسفندماه لغو شد. بعد از لغو اردو من و دیگر هم تیمی هایم در خانه مانده ایم و هیچ رفت و آمدی نداریم. هر روز حدود یک ساعت و نیم  زیر نظر مربی و سرپرست  تیم خاطره محمدی ورزش می کنم،گاهی در روز دوبار تمرین را نیز دارم.

سازنجیان درباره تعویق زمان المپیک گفت: تعویق زمان المپیک برای ورزشکارانی که در اوج آمادگی بودند و سهمیه المپیک را کسب کرده بودند فکر می کنم  ضربه بزرگی بود. ولی برای بانوان شمشیرباز که هنوز سهمیه ای نگرفته بودند و اردوها نیز دیر شروع شده بود فرصت خوبی است و می توانیم بیشتر تلاش کنیم. در بخش شمشیربازی یک انتخابی برای مسابقات زون آسیا داریم که برای کسب سهمیه المپیک شانس خواهیم داشت.

عضو تیم ملی شمشیربازی افزود: نیاز است که هر روز تمرین داشته باشیم. امیدوارم زودتر ویروس کرونا از بین برود و اردوها تشکیل شود تا بتوانیم حرفه ای تمرین کنیم، زیرا مسابقات در سطح حرفه ای است و همه کشورها حضور دارند.

او ادامه داد: بعد از شکست کرونا اولین کاری که می کنم تا می توانم به مهمانی می روم. اکنون با  شرایط  خیلی سختی روبرو هستیم و مخصوصا برای من که مرتب در اردو حضور داشتم اکنون خیلی سخت است که مدت طولانی در خانه مانده ام.

سازنجیان گفت: از کادر درمانی تشکر می کنم که در این مدت حامی مردم بودند. امیدوارم مردم هم با رعایت کردن اصول بهداشتی و در خانه ماندن، به از بین بردن ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار