مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از خدمت کارگران بسیجی در شیفت ایثار کارخانه‌های نیمه راکد برای جلوگیری از تعطیلی آن‌ها در شرایط موجود خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریدون داوری مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا برگزاری و فعال سازی کمیته‌های بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی محیط‌های کاری با حضور مدیرکل صمت، اداره کل تعاون، خانه صنعت، معاونت بهداشتی، نمایندگان کارگری و همچنین معاون اقتصادی استاندار برگزار شد.

او از رسیدگی به وضعیت جامعه کارگری در واحد‌های راکد و نیمه راکد خبر داد و گفت : همچنین ضدعفونی معابر، کارگاه‌ها و کارخانجات نیز توسط کارگران بسیجی انجام شده است.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از فعالیت ۱۱ شرکت با تغییر کاربری برای تولید مواد ضدعفونی و شوینده خبر داد و افزود: ۱۰ گروه جهادی به منظور غربالگری، ضدعفونی و گندزدایی محیط‌های کارگری و شهرک‌های صنعتی تشکیل شده است.

این مسئول افزود: کارگاه تولید ماسک نیز به همت گروه جهادی شهید شهریاری در محل این پایگاه راه اندازی شده است.

 داوری گفت: همچنین با رایزنی‌های انجام شده سهمیه توزیع ماسک میان جامعه کارگری از ۳۵۰۰ به ۱۰ هزار عدد افزایش یافته است است.

او گفت: در راستای فعال سازی کارگاه‌های نیمه فعال و راکد در ستاد تسهیل تدابیری اندیشیده شده و امیدواریم در آینده نزدیک اجرایی شود.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و حمایتی خبر داد و گفت: جامعه کارگران بسیجی در قالب ۱۰ گروه ۱۵ نفره در عرصه‌های مختلف به منظور مقابله با ویروس کرونا به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

او با بیان اینکه خدمات جامعه بسیج کارگری همچنان ادامه دارد، گفت: همچنین از پنجم فروردین ماه شماری از کارگران بسیجی در نوبت کاری عصر با مداومت کاری در قالب شیفت ایثار در کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی که راکد و نیمه راکد هستند و به منظور جلوگیری از تعطیلی آن‌ها بدون چشمداشت خدمات رسانی می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.