رزمایش دفاع بیولوژیک قرارگاه شهید دکامی و لشکر ۲۹ عملیاتی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برای مقابله با کرونا امروز در شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار احمدی پور فرمانده لشکر ۲۹ عملیاتی سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه در این رزمایش با اشاره به اینکه سپاه همواره در همه حوادث در کنار مردم بوده است، گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا نیز قرارگاه شهید دکامی و لشکر ۲۹ سپاه نبی اکرم استان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار دیگر دستگاه‌ها و مجموعه بهداشت و درمان ورود پیدا کرد.

او افزود: امروز نیز در استمرار این اقدام اکیپ‌های رفع آلودگی جنگ نوین در شهرستان گیلانغرب حضور یافتند و از ابتدای حوزه شهرستان روستا‌ها و سطح شهر‌های سرمست و گیلانغرب را ضدعفونی کردند.

محمودیان فرماندار شهرستان گیلانغرب هم با تشکر از اقدام نیرو‌های جان بر کف سپاه گفت: سپاه همواره در مقابله با همه حوادث و اتفاقات و همچنین بلایای طبیعی همراه و همگام دولت در کنار مردم بوده است و در موضوع کرونا هم از همان روز‌های نخست در کنار عزیزان انتظامی در کنترل مبادی ورودی شهرستان و همچنین تولید ماسک و دستکش و امداد رسانی به شایستگی عمل کرده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.