معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه از نجات ۳ نوجوان ۱۷ ساله در ارتفاعات طاقبستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شفیعی معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه از نجات ۳ نوجوان ۱۷ ساله در ارتفاعات طاقبستان خبر داد.

او گفت: پس از اعلام مفقودی ۳ نوجوان در ارتفاعات طاقبستان بلافاصله عملیات جستجو با یک تیم تخصصی از جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه آغاز شد.

شفیعی بیان کرد: در نهایت با تلاش نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان پس از ۳ ساعت جستجو، افراد مفقود شده در ارتفاع ۲۰۰۰ متری به وسیله تجهیزات کوهستان به دامنه کوه انتقال داده شده و خوشبختانه در سلامت کامل به سر میبرند.

 

️کشف جسد مرد ۳۲ ساله غرق شده در رودخانه

 

معاون  امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حادثه دیگری در شهرستان اسلام اباد غرب گفت: ساعت ۷:۳۰ صبح امروز طی تماس تلفنی پلیس ۱۱۰ با مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان کرمانشاه Eoc مبنی بر غرق شدگی نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند.

او با اشاره به کشف جسد مرد ۳۲ ساله غرق شده در رودخانه روستای گردنگاه قوچمی  اسلام آباد غرب گفت:  این عملیات حدودا ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید که نهایتا در ساعت ۱۱:۳۰ ظهر امروز جسد فرد غرق شده کشف و تحویل مراجع قضایی گردید.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.