تصاویر جدید از برترین خودرو‌های بوگاتی

شرکت بوگاتی تصمیم گرفت تا با انتشار تصاویر جدید، سه عدد از کلیدی‌ترین اتومبیل‌های ۳۰ سال اخیر خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر جدید شرکت بوگاتی تعداد زیادی اتومبیل‌های قدرتمند در قالب تولیدات ویژه و محدود به خود دیده است اما باید گفت که هسته اصلی این شرکت حول محور سه خودروی خاص می‌چرخد.

این سه اتومبیل در واقع سه دهه بوگاتی را توصیف می‌کنند. مدل EB 110 بیانگر دهه نود میلادی است در حالی که بوگاتی ویرون از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ را به نمایش می‌گذارد. در آخر نیز اتومبیل مشهور بوگاتی چیرون قرار دارد که یک دهه گذشته را به خود اختصاص داده بود.

سه ابرخودروی شرکت بوگاتی

شرکت بوگاتی تصمیم گرفت تا در روز‌های اخیر یک تصویر جمعی از سه اتومبیل نامی خود بگیرد و آن‌ها را با مخاطبینش به اشتراک بگذارد. در این تصاویر بوگاتی خودروی EB 110 مشکی را در کنار مدل مشکی ویرون و چیرون قرار داد. تصاویر به دست آمده برای علاقه‌مندان صنعت خودرو بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند. شرکت بوگاتی تصمیم داشته تا با تصویر برداری در محیط بیابان و کویر چهره‌ای متفاوت را از خودرو‌های خود به نمایش بگذارد. صرف نظر از فاصله زمانی سی ساله بین ساخت اتومبیل‌های چیرون و EB 110 هر سه خودرو‌های داخل تصویر از اجزای مشابهی ساخته شده‌اند.

تصاویر جدید از برترین خودرو‌های بوگاتی

شرکت بوگاتی از سی سال پیش در تولید اتومبیل‌های خود موادی مانند فیبر کربنی تک رمگ استفاده می‌کرد و آن را تا به امروز ادامه داده است. از دیگر شباهت‌های این سه خودرو چهار عدد توربوشارژ آن‌ها و سیستم رانش تمام چرخ‌هایشان است. با این که فناوری ارائه و ساخت این مشخصات فنی به کلی تغییر کرده اما شرکت بوگاتی همواره ماهیت ساخت اتومبیل‌های خود را حفظ کرده است.

تصاویر جدید از برترین خودرو‌های بوگاتی

اتومبیل EB 110 با موتوری ۳.۵ لیتری در کمترین حالت می‌توانست ۵۶۰ اسب بخار را در اختیار خریداران خود قرار دهد و ۰ تا ۱۰۰ ماطبق ۳.۳ ثانیه داشت. از طرفی دیگر اتومبیل ویرون با موتوری ۸.۰ لیتری ۹۸۷ اسب بخار را ارائه می‌داد و صفر تا صد را در ۲.۵ ثانیه طی می‌کرد. در آخر خودروی بوگاتی چیرون با ۱۴۷۹ اسب بخار توانست به سرعت ۳۰۵ مایل بر ساعت برسد و صفر تا صدی مطابق با ۲.۴ ثانیه را ارائه دهد.


بیشتر بخوانید: عدم پیروی از قانون‌های فدرال در بیش از ۳۱ هزار اتومبیل آمریکایی 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار