رئیس اداره منابع طبیعی چرداول گفت: در برخورد با سودجویان و کسانی که با قطع درختان جنگلی اقدام به تخریب عرصه‌های جنگلی می‌کنند قاطعانه برخورد خواهد شد.

عامل قطع درختان در چرداول شناسایی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مسلم دژم خو  رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرداول گفت: در برخورد با سودجویان و کسانی که با قطع درختان جنگلی اقدام به تخریب عرصه‌های جنگلی می‌کنند قاطعانه برخورد خواهد شد و اشد مجازات از سوی مراجع محترم قضایی در انتظار آنان است.

دژم خو، حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: مردم فهیم و طبیعت دوست، گزارشات قطع درختان جنگلی، ذغال گیری از درختان جنگلی و هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی را به واحد حفاظت پاسگاه ویژه‌ی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرداول اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی و بازدید به عمل آید تا با همیاری هم گامی سبز برای حفاظت از این امانت الهی برداریم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرداول تصریح کرد:بااقدام یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری چرداول فرد متخلف قطع جنگل در حین ارتکاب جرم درمنطقه آسمان آبادشناسایی وادوات جرم متخلف ضبط شد و دراسرع وقت پرونده تصرف وقطع جنگل برای نامبرده تشکیل وبه مراجع محترم قضایی تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.