مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات تصفیه خانه و محل دفن پسماند شهر گندمان با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان بروجن بررسی و رفع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجن در بازدید میدانی از تصفیه خانه شهر گندمان، مشکلات این تصفیه خانه را از نزدیک بررسی و نسبت به صدور اخطاریه‌های لازم به دستگاه‌های مربوطه اقدام کردند.

او افزود: با پیگیری‌های حفاظت محیط زیست شهرستان بروجن، نشستی در فرمانداری این شهرستان با حضور دستگاه‌های مربوطه تشکیل و مشکلات این تصفیه خانه بررسی و رفع شد.

احمدی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، نحوه دفن پسماند‌ها به خصوص پسماند‌های عفونی برای سلامت جامعه حیاتی است که با پیگیری‌های حفاظت محیط زیست استان از دستگاه‌های مربوطه و هماهنگی با کمیته کرونای شهر گندمان مشکل محل و نحوه اصولی پسماند‌های این شهر با حضور مسئولان مربوطه در محل دفن پسماند با رائه راهکار‌های اصولی ساماندهی شد.

او ادامه داد: پارسال یک هزار و ۴۲۱ مورد پایش از محل‌های دفن پسماند از سوی کارشناسان پایش این اداره کل انجام شده که نسبت به سال ۹۶ رشد ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار