فعال اصولگرا گفت: دولت و مجلس باید زمینه رونق تولید و فعالیت را فراهم کرده و بودجه های لازم را در اختیار دستگاه‌های تولیدی  بگذارند.

هرکشوری نان فعالیت خودش را در جهان می‌خوردآیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار سال ۹۹ مبنی بر «جهش تولید» گفت:  واقعیت این است که هر کشوری نان فعالیت خودش را در جهان می‌خورد و ما هرگز  نباید منتظر کمک کشوری دیگر باشیم.

او ادامه داد: امروز هیچ کس کمک ما نخواهد کرد و نباید چشم امیدی به بیرون از کشور خود داشته باشیم؛ بنابراین اگر می‌خواهیم در جهان آقا باشیم چاره‌ای به جز اتکا به توان داخلی خود و نگاه به ظرفیت‌ها خود نداریم.

آیت الله ممدوحی با اشاره به تکرار مقام معظم رهبری در ارائه شعارهای اقتصادی افزود: این تکرارها تا به حال نتایج بسیار خوبی داشته و با نگاهی به سابقه تاریخی کشورمان می‌توان دریافت که شرایط امروز ما اصلا قابل مقایسه با قبل انقلاب و یا حتی اوایل انقلاب  نیست و خدارو شکر ما رشد بسیاری داشتیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره وظایف دولت و مجلس در این باره گفت: دولت و مجلس باید زمینه رونق تولید و فعالیت را فراهم کرده و بودجه های لازم را در اختیار دستگاه‌های تولیدی  بگذارند که البته تا حدی هم این اقدامات را انجام داده اند، ولی در عین حال مسامحه هم داشته‌اند.

عضو سابق مجلس خبرگان بیان کرد: متاسفانه دولت تا به حال در تحقق این شعارها خیلی کارنامه مفیدی نداشته، زیرا دولت نتوانسته تولیدی ها را رونق بدهد و در حقیقت کار دولت در ارائه بودجه به اینها بسیار ضعیف بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار