مدیر امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از اقدامات انجام گرفته در شبکه بهداشت و درمان مهاباد برای مقابله با کرونا ویروس شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مدیر امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از اقدامات انجام گرفته شبکه بهداشت و درمان مهاباد بازدید کرد و گفت: هدف از این بازدید بررسی کمی و کیفی اقدامات انجام گرفته در شبکه بهداشت و درمان مهاباد برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان است.

او افزود: با در خانه ماندن می‌توانیم حلقه اتصال ویروس کرونا را بشکنیم و کادر درمانی و بهداشتی درگیر در برنامه کرونا ویروس هستند و باید قدردان زحمات شبانه روزی پرسنل زحمتکش بیمارستان، مرکز بهداشت و فوریت‌های پزشکی باشیم.

میرزایی خاطرنشان کرد: از ابتدای بروز این اپیدمی در کشور و استان خیرین شهرستان مهاباد با اهدای بیش از ۵۵ میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان برای خرید تجهیزات پزشکی و سایر ملزومات مصرفی یاری گر و همراه شبکه بهداشت و درمان مهاباد بودند.

مدیر امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اظهار داشت: افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس به علت رعایت نکردن تعدادی از شهروندان به رعایت فاصله اجتماعی و گا‌ها خود مراقبتی است.

مدیر امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با حضور در شبکه بهداشت و درمان ضمن دیدار با مدیر شبکه و مدیر بیمارستان و رئیس مرکز بهداشت، از انبار دارو و لوازم بیمارستان، بیمارستان موقت و نقاهتگا‌های شهرستان، انبار دارویی مرکز بهداشت، دبیرخانه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان مهاباد، مرکز بهداشت و مرکز ۱۶ ساعته غربالگری بیماری‌های واگیر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان و اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا ویروس قرار گرفت.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.